אחרי תקרית החזה החשוף: זאת הסערה החדשה של אופירה אסייג

אחרי תמונת החזה החשוף שלה – אופירה אסייג ממשיכה לעורר סערות! במהלך ריאיון באולפן טענה אסייג כי בארצות הברית מחסנים למעלה ממיליון ביום, ולכן אין צורך להתלהב ממיליון מתחסנים בחודש בישראל, מה שהיא לא ידעה – שההתבטאות הנוכחית שלה תביא לגל תגובות סוערות וביטויים חריפים כנגדה.

ביום שישי האחרון, התראיין בוגי יעלון, איש צבא ופוליטיקאי ישראלי המכהן כחבר הכנסת מטעם מפלגת תל"ם אותה הקים, המהווה חלק מסיעת יש עתיד – תל"ם, בתכנית "אופירה וברקו" המשודרת בקשת 12, במהלך הריאיון עמו טענה אופירה אסייג כך: "לא צריך להתלהב ממיליון בחודש", בציטוט זה התכוונה אסייג לכמות המתחסנים בישראל במהלך התקופה האחרונה נגד קורונה, זאת למורת רוחו של אייל ברקוביץ' המגיש שלצידה בתכנית.

עוד הוסיפה וטענה אופירה אסייג: "הוא (ביבי נתניהו) יכול להתהדר עד מחר בנושא החיסונים, אתה יודע כמה מחוסנים בארצות הברית? מיליון ביום. לא צריך להתלהב ממיליון בחודש בישראל, לא צריך להתלהב", ברקוביץ', המגיש שלצידה, השיב לה בתוקפנות: "אני לא מסכים איתך, כל הכבוד לביבי נתניהו על מה שעשה עם החיסונים, בוגי עזוב כי גם יאיר לפיד אמר שבינואר יהיו ארבעה חיסונים והנה רוב המדינה מחוסנת, גם אבא שלי"

דבריה של אופירה התפשטו ברשתות החברתיות כמו אש בשדה קוצים, והתגובות השליליות מצד הגולשים לא איחרו להגיע. כך לדוגמא, יותם זימרי ציין: "זה ענק זה", ומגיש הרדיו נועם פתחי כתב בזלזול: "אפשר לקפל" והוסיף אימוג'י צוחק". גולש אחר צייץ: "האינטליגנציה שלה כל כך רדודה עד שאני פשוט מתבייש בשבילה". צפו בקטע הרלוונטי מתוך השידור:

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן