יותר שווה מהמיליון: זה הדבר המטורף שקיבלו עומר ונטע ברזני מ"המירוץ למיליון"

צמד האחים נטע ועומר ברזני שכיכבו בתכנית "המירוץ למיליון", יככבו בקרוב בפרסומת לבמבה – לא זכו במיליון בריאליטי? הם בדרך הנכונה דרך פרסומות

האחים עומר ונטע ברזני נבחרו לתפקיד הפרזנטורים של אחד המותגים הכי ישראליים שיש – החטיף במבה. ידוע לכל כי השניים האלה אוהבים לנשנש ויושק בקרוב בגרסה מיוחדת שהם יהיו אחראים על הפרסומים שלה. נראה כי צמד האחים ששיגע את חובבי הריאליטי בארץ אולי הפעם יצליח להגיע למיליון עם הכספים שיזרמו אליהם בעקבות ההצלחה בקמפיין.

כזכור, השניים לא הצליחו להגיע אל הפרס הגדול של המירוץ – אבל השאירו רושם חיובי מאד על ההפקות השונות ברחבי ישראל. אגב, מתברר שלשניים היו תכניות אחרות אחרי המירוץ ועכשיו הם קוצרים את הפירות עם הקמפיין לבמבה. כל הכבוד.

כידוע, נטע ברזני פרצה לחיינו בריצה כאשר השתתפה בעונה השישית של הריאליטי ביחד עם אחיה הגדול עומר. הצמד אמנם לא זכה בתוכנית אבל הפך לקאלט, במיוחד בזכות החידושים והשיבושים שעשו בשפה העברית ומאז קשה להיכנס למדורי הרכילות בלי לקרוא עליהם. הפופולריות של צמד האחים (לנטע ועומר יש עוד ארבעה אחים ואחיות) הייתה גדולה עד כדי כך שנטע הוזמנה להיות דיירת אורחת בעונה התשיעית של ״האח הגדול״.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן