אחרי תקרית החזה החשוף: אופירה אסייג חוגגת על הכביש

אופירה אסייג נצפתה חוגגת במזראטי הפרטי שלי אבל רגע לפני שצלם פפראצי הספיק לשאול אותה משהו היא כבר נמלטה מהמקום

המגישה המפורסמת אופירה אסייג ממשיכה לככב בכותרות ואחרי שעשתה שמות בזמר במסיכה והתמודדות עם פרשת החזה החשוף שלה שחשפנו את התמונות כאן בפורטל עומרי חיון – אופירה נצפתה לאחרונה נוהגת ברכב יוקרה שרובנו רק יכולים לחלום עליו. צלם פפראצי ראה את אופירה אסייג בזמן שנהגה ברכב המרשים שלה, מזראטי פנאי-שטח מנקר עיניים במחיר שמתקרב למיליון שקלים. אז מה קרה? מה היא עשתה? שימו לב בהמשך.

אופירה אסייג נצפתה חוגגת במזראטי הפרטי שלי אבל רגע לפני שצלם פפראצי הספיק לשאול אותה משהו היא כבר נמלטה מהמקום, דאגה לחבוש משקפי שמש והייתה בשוק מהצלם שקלט אותה עם קוקס בשיער. היא מהירה מאד ולא ברור מה הבהיל אותה בדיוק. לצפייה בתמונה של אופירה חושפת את הציצי שלה בטעות בשידור חי – הקליקו כאן ללא צנזורה!

רק לאחרונה אופירה צייצה אחרי שהייתה בשוק מהכתבה ששודרה על ירה איסקוב ונארה כי בכל זאת יש אצלה גם חמלה, אז לא ברור מדוע היא סרבה לדבר עם הצלם שקלט אותה. בין היתר היא כתבה על שירה: " זאת בחורה יפהפייה ואינטליגנטית, ישבה מול בן שני וענתה לכל השאלות בלי להסתיר טיפת פיסת מידע והכניסה את כל הצופים לקודש הקודשים שלה, לבית שלה, חושפת בפנינו תמונת מצב לכאורה נורמלית לחלוטין עם תמרורי אזהרה קטנים שלימים הפכו לתמרורים גדולים של רוצח אלים ונתעב".

צילום: מוטי לבטון

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן