זאת הסיבה שאירית רחמים לא תכנס לבית "האח הגדול"

רחמים קיבלה הצעה להיכנס אל בית "האח הגדול" בכניסה השנייה, שבה גם צפויה להיכנס אשתו של אייל גולן, האם החברות שהפכו לאויבות יפגשו בבית המצולם?

לאחרונה פורסם כי אירית רחמים אמורה להיכנס לבית "האח הגדול" עם כניסת הדיירים השנייה אבל הבסטית בדימוס של גולן, הגיבה לשמועות על כניסתה לבית האח הגדול ומכחישה את כל הדיווחים כאשר אמש היא העלתה פוסט בעניין: "לא היה ולא נברא. דייייי, חדל". בהפקה ביקשו שהיא תהיה קונטרה לדניאל גרינברג, אך נראה שלא כך יהיו פני הדברים בסופו של דבר.

כידוע, גרינברג צפויה להיכנס בפעם השנייה לבית המפורסם עם כניסת הדיירים השנייה. באופן מפתיע היא העלתה פוסט אמש וכתבה: "בואו נרגע עם כל השמועות, ההשערות וההמצאות למיניהם, אני לא נכנסת לבית האח הגדול, אכלתם ת'ראס". כמה דקות אחר כך היא מחקה את הפוסט בגלל אי הבנה מול העוקבים שלה

כזכור, רחמים הפיקה את החתונה של גולן וגרינברג, אבל שיתוף הפעולה הסתיים בסכסוך. רחמים השתתפה בעבר ב"הישרדות" ויצאה משם עם המיליון. הפעם הצטרפותה לריאליטי מוטלת בספק, בין היתר בשל התנגדותם של כמה ממקורביה לעניין. היא נפגשה עם הבמאי והעורך של התוכנית בנווה אילן על מנת לדון בנושא אך כנראה שזה לא יקרה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן