אבא של לינור סביניק פותח פה: "הבת שלי לא שרלילה – תעיפו ממנה את החרמן הזקן"

אז אחרי שספרנו לכם מה חושבת נגה ורד – הגרושה של רמי ורד על היחסים של לינור ורמי בבית "האח הגדול", הגיע הזמן לשמוע מה באמת חושב אבא של לינור על רמי ורד? ומה אומרת האחות שלה? – "היא מתנהגת ככה גם עם אבא שלנו" אבל מוסיפה: "אם הם יתאהבו אנחנו נקבל את רמי בבית"

במשפחה של לינור סביניק החליטו לפתוח את הפה, כאשר מי שעשתה זאת לראשונה היא אחותה של לינור שירין בן חמו שהחליטה לשבור את השתיקה ולהתארח בתכניתו של קובי מחט – התמונות והרשת שגועשת הביאו אותה להגיב על הדברים האחרונים שנאמרו ונראו בטלויזיה בכל הקשור לאחותה: "כבר דיברתי על הקשר של רמי ולינור. אני באמת רואה את זה בתור חברים קרובים. אני לא חושבת שיקרה משהו יותר מזה".

עוד אמרה: "לא קרה כלום. לא אני לא חושבת. מה הנשיקה בלחי? בסך הכל יש שם שיחות מאוד עמוקות. לינור היא כזאת, גם עם אבא שלי היא מחבקת אותו ועם הידיים וגם על זה אנשים מסתכלים על זה מוזר. אבל היא כזאת. היא לאבי לאבי".

מה יהיה בעתיד? על כך אמרה: "לנו אין בעיה. תמיד היינו מאוחדים ותמיד נהיה. לא משנה מה היא תחליט, זה שלה. לינור חכמה ואינטליגנטית והיא יודעת טוב מאוד מה היא עושה. אם היא תראה את זה לנכון, זה שלה". על משימת האיפור אמרה: "אולי אנשים לוקחים את זה כצ'יפס, כולה איפור וזה אבל לא יודים כמה זה רגשי ונוגע בנקודות אצל לינור. היה לה אקנה בילדותה והיא עדיין מתמודדת עם זה והאיפור נותן לה שריון וביטחון".

אבל כאן לא מסתיימת הדרמה – לפורטל עומרי חיון נודע שאבא של לינור מתנגד בתוקף למערכת היחסים הקרובה של רמי ולינור. "הוא זקן וחרמן – מה יש לו לחפש עם הבת שלי?" כך טענו מקרובים שאמר האבא על הקשר עם רמי ורד. עוד נודע לנו שהאבא כועס על הפקת התוכנית שמוציאה את הבת שלו "שרלילה" לפי אותם מקרובים.

כאמור, רמי ורד בן 57 ואילו סביניק בת 25 בלבד. סרטון של השניים מתנשקים כבש את הרשת בשבוע האחרון והצית גל של שמועות על כך שמערכת היחסים שלהם עלתה מדרגה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן