מלחמה ב"האח הגדול": דרור קונטנטו ולינור סביניק פותחים על ג'וזי זירה

לינור ודרור נצפו במהלך שיחת רכילות בחצר בית האח הגדול והחלו לטנף על השורד לשעבר – ג'וזי זירה: "הוא באמת לא מענין. הוא הרבה זמן מנסה ואת הרבה זמן עונה מאוד יפה ובצחוק. היום הוא נכנס בדרך ללא מוצא".

לאחר שניקו את המטבח בצורה מסיבית, החליטו דרור קונטנטו ולינור סביניק לגשת לשיחת ריכולים בחצר. בין היתר דרור אמר שג'וזי הגיע והתנצל בפניו ומשם השיחה עברה לניתוח מצבין שהיו לצמד מול ג'וזי – מצבים אשר גרמו להם קצת לצאת מהכלים ולא להבין מה קורה פה באמת בינו לבינם.

חלק מהדברים שאמר דרור כלפי גוזי הם: "אתה מנסה להעביר מסרים דרך משהו שהוא לא נכון. אתה משתמש באנו כשחקנים שלך. אתה מזלזל באינטליגנציה שלנו. אתה חושב שאנחנו כל כך סתומים שניפול ברשת שלך, ולא. ביום שאני אצטרך לפתוח עליו אני אפתח עליו אני לא אראה אותו" .

לינור הוסיפה גם היא בנושא: "הוא הרבה זמן מנסה ואת הרבה זמן עונה מאוד יפה ובצחוק. היום הוא נכנס בדרך ללא מוצא". כאן דרור חשף בפני לינור נקודה שעלולה להוות מפנה בהמשך העונה של האח הגדול: "אני לא רואה אותו ועדיין אני באמת רוצה להתקרב אליו לא מהמקום שאני רוצה להיות חברה שלו, מהמקום שוואלה יש לי משהו על הבן אדם שקלטתי בשבועות הראשונים שאני רוצה לפוצץ את זה כי בא לי להיות בשהות שהיא סבבה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן