בובה שבורה: אנה זק אושפזה בבית חולים פסיכיאטרי? או חלתה בקורונה? מה קרה לכוכבת?

האם הזמרת והכוכבת אנה זק נדבקה בקורונה? או אולי נמצאת בבית חולים פסיכיאטרי בגללל משבר נפשי? מה הסיבה בגינה ב-7 השבועות האחרונים אנה זק נעלמה מהמסך ומהרשת ונאלצה להפסיד המון כסף ופרוייקטים רבים?

מה קרה לאנה זק? בשלב זה אנחנו נכבד את בקשת משפחתה של אנה זק ולא נחשוף לכם איזה מחלה פקדה אותה אבל כבר שבעה שבועות שהיא לא מצטלמת או מראה נוכחות בחשבונות האינסטגרם והטקטוק שלה. לפני כמה ימים היא חשפה באינסטגרם שהיא חולה וקשה לה לתפקד, לכן נעלמה ולא עשתה ברכות למעריצים עם סרטונים.

שמועות רבות רצו ב-7 השבועות האחרונים על מצבה של כוכבת הילדים אנה זק – אבל מה האמת ומה שקר? מעריצים של הכוכבת פרסמו ברשתות החברתיות הודעות מדאיגות לגבי המצב שלה, באחד מהפוסטים נטען שהיא סובלת מדיכאון ואף נשלחה לבית חולים פסיכיאטרי ושהמשפחה שלה מסתירה את זה מהציבור. השמועה נפוצה גם אצל כתבי בידור ורכילות בתעשייה. פורטל עומרי חיון יכול לשלול את השמועה הזאת אבל לא לספר לכם מה מצבה לפי בקשת המקרובים של אנה זק.

עוד נודע לנו שאנה עוברת טיפולים רפואים עם חסיון אישי על הפרטים אבל מדובר בטיפולים שעומדים להסתיים והיא צפויה לחזור לעבודה כבר בחודש פברואר. אנה זק גם לא הגיעה לבסיס בצבא ב-7 שבועות האחרונים בגלל הבעיה הרפואית איתה היא מתמודדת.

כידוע, לאחרונה שיתפה אנה זק בחשבון האינסטגרם שלה כי היא לא תהיה פעילה בתקופה הקרובה בשל מצבה הרפואי. זק לא פירטה על מצבה וסביב הנושא, כמובן, יש חיסיון רפואי. כפי שאנה פרסמה לפני מספר שבועות, היא אינה בקו הבריאות ולכן לא יכולה לצלם ולהצטלם. בשביל להרגיע את הרוחות סביב האמת על מצבה של הכוכבת החליטו המנהלים שלה לפרסם אתמול בסטורי לראשונה את הבובה החדשה של אנה זק שתתקפד בזמן שהכוכבת חולה ולא יכולה לדבר כרגע.

כזכור, הזמרת, השחקנית, אימפריית הילדים אנה זק הייתה הראשונה לזהות שטיקטוק הולכת להיות תופעה קולוסאלית, ולכן זה לא מפתיע שהיא עדין במקום הראשון עם לא פחות מ-4.8 מיליון עוקבים ו-137 מיליון לייקים. ובחשבון האינסטגרם של זק יש לא פחות מיליון ו-300 אלף עוקבים. לאחרונה  זק עבדה על רעיון חדש במיוחד שיעזור לה להתגבר על המכה שנפלה עליה. מה עשתה? היא בנתה דמות אנימציה שזהה לדמותה. נו שיהיה. רק בריאות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן