מאיה בוסקילה הגישה תביעת גירושים נגד עוזי אזולאי: "האמת הסודית על מאיה תצא בקרוב"

מאיה בוסקילה הגישה תביעה נגד האקס שלה שהיה בשוק אחרי שלאחרונה הודיע כי ״בקרוב אחשוף את כל האמת על מאיה בוסקילה״ – האם זה יגמר יפה?

עכשיו, זה רשמי: מאיה בוסקילה ועוזי אזולאי מתגרשים. רק לפני שנה וארבעה חודשים הם עמדו מתחת לחופה, אך כנראה שהשנה האחרונה הכריעה גם את הזוגיות שלהם והשניים החליטו להפריד כוחות. מאיה בוסקילה הגישה אתמול תביעת גירושים נגד עוזי אזולאי לבית הדין הרבני בתל אביב. כתב התביעה כולל האשמות קשות על התנהלותו של אזולאי וכן את הסיבות שהובילו את בוסקילה להתגרש ממנו.

עוזי אזולאי אמר לאחרונה כי "בקרוב אחשוף את כל האמת על מאיה בוסקילה״ אך מטבע הדברים, לא ניתן להרחיב בנושא בשלב זה. בכל אופן, אזולאי, באמצעות עורכות הדין שלו מתכוון להגיש היום תביעה נגדית נגד בוסקילה שבה הוא יחשוף את גרסתו להשתלשלות האירועים ואת כוונתו לתבוע ממנה סכומי עתק. עוד אמר עוזי: "אני אחשוף את כל האמת על מאיה בבית הדין הרבני. הכי קל להטיח נגדי אשמות חסרות בסיס ומלוות בהשמצות. יש רק אמת אחת והיא תנצח".

בשנה הראשונה שאחרי החתונה הם הספיקו להיפרד פעמיים – פרידות שלוו בהודעות אינסטגרם דרמטיות של בוסקילה. לפני כמה שבועות הם עוד בילו בחופשה באילת עם כל המשפחה, ובתחילת הצילומים לעונה החדשה של גולסטאריות היא עוד שידרה אופטימיות: "אנחנו בפרידה כמה חודשים. יש אהבה מאוד גדולה, אני לא מאמינה בלפרק כל כך מהר. אני לא יוצאת לדייטים כמו ששמעתי שאומרים". נראה שזה לא היה אמת והסיפור של השניים תם רשמית.

עורכות הדין של אזולאי, חן מאירי ועינת שמואלי גבאי, מסרו בתגובה: "מרשנו אכן מתכוון להגיש תביעה נגדית נגד הזמרת, במסגרתה יידחה את טענות הזמרת אחת לאחת מלווים בהוכחות וימסור גרסה שהיא האמת האחת ויחידה מבחינתו".

מטעמה של מאיה בוסקילה נמסר: "על פרטי התיק קיים צו איסור פרסום. יש להצר על כך, שעוזי ממשיך להדליף מידע ורואה בהחלטות שיפוטיות המלצה בלבד".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן