אני בהלם! תמונות של לינור סביניק מ"האח הגדול" מתחילת שנות ה- 2000 נחשפות

דיירת האח הגדול התפארה בעבר בתסרוקת שונה לחלוטין ממה שאתם רואים אותה מדי יום בבית האח הגדול – מה דעתכם על הלוק של שנות ה-2000 שלה?

בקבוצת "מתולתלות" בפייסבוק מופיעות תמונות של לינור סביניק עם רעמת תלתלים וגוון שיער שטני. נראה כי הדיירת של האח הגדול לא ממש אהבה את המראה שלה כמתולתלת כי היא ניסתה להסתיר את העובדה הזאת על עברה. בחשבון האינסטגרם שלה לא מצאנו זכר לשיער מתולתל אבל בפייסבוק יש מי שדאג להדליף תמונות מהעבר שלה.

ככל הנראה, כאשר היא תצא מהבית היא תקבל כמה טיפים מספרים שיבקשו ממנה לחסור למראה הישן.למה? כי לאחרונה טרנד התלתלים חוזר ארצה. בינתים לינור תמשיך לעסוק בעסק שלה לתוספי תזונה. ידוע כי היא אוהבת את החיים הטובים, מכורה לבילויים, חפלות ומסיבות ולא מעניין אותה מה אחרים חושבים עליה. אז למה שלא תחזור לתלתל?

כזכור, רגע לפני שלינור סיבניק נכנסה לבית האח הגדול היא יצאה מזוגיות שלושה שבועות – היא החליטה להפרד מבן זוגה בלי לספר לו שום דבר. כעת אנחנו יכולים לדווח כי לינור הייתה בזוגיות עם ניר זוהרי והשניים ניהלו זוגיות יציבה במשך שנה וחצי ובחודשיים האחרונים אף דיברו על חתונה. אולי התלתלים היו משאירים אותם ביחד? אין לדעת.

לא ראיתם את הסרטון של רמי ולינור מתחרמנים אתמול בלילה בשידור חי? – הקליקו כאן לצפייה בסרטון של רמי ולינור בעמוד הסודי שלי!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן