כוכבת "הזמר במסכה" – עינת שרוף באמת מתחתנת שוב פעם בגיל 58?

הזמרת שהשתתפה כמלפפון החמוץ בזמר במסכה תתחתן? שרוף פרסמה בפייסבוק תמונה שלה כאילו הייתה כלה והגולשים החלו לאחל לה מזל טוב.

האם יש גבר החדש בחייה של עינת שרוף? זהו שלא כל כך והיא עדין יוצאת עם המוזיקאי תמיר הרפז. אבל האם הזמרת שהשתתפה כמלפפון החמוץ בזמר במסכה תתחתן שוב פעם? שרוף פרסמה בפייסבוק תמונה שלה כאילו הייתה כלה והגולשים החלו לאחל לה מזל טוב. בבדיקה שערכנו מצאנו כי כרגע אף אחד לא הולך להית החתן שלה ומדובר בתמונת משעשעת ולא רצינית. לפחות היא לא חמוצה כמו המלפפון.

אז עם מי כן היא הולכת לשתף פעולה? שימו לב: עם מותג שימורים ידוע בפרסומת חדשה לחמוצים שלהם. נראה שבחברת השימורים ערים לשיח הרב שמעוררת תוכנית הריאליטי וחודשיים אחרי שנחשפה שרוף בתור המלפפון החמוץ, הם הגיעו למסקנה שאין מתאימה ממנה להיות הפרזנטורית לירק החמוץ של החברה.

מה עוד? הזמרת תתארח בספיישל מיוחד ברדיו ותספר על המיזם שיצרה עם בן זוגה, וגם מדוע בחרה בתחפושת מלפפון חמוץ ב"הזמר במסכה". בתוכנית תחשוף שרוף פרויקט מוזיקלי שאותו יצרה בתקופת הקורונה עם תמיר הרפז, תספר מדוע בחרה בתחפושת המלפפון החמוץ ב"הזמר במסכה" ותחשוף למה בחרה לבצע בתוכנית שירים לועזיים ולא עבריים. התכנית תשודר בסוף השבוע הקרוב ברדיו תל אביב.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן