כמעט אסון! שוטרים הצילו את כוכבת הילדים רינת גבאי ממות!

כוכבת הילדים הלכה לאיבוד אבל בזכות תושיה של משטרת הרצליה היא ניצלה רגע לפני שהיא מאבדת את האמונה שלה והשמש שוקעת

רינת גבאי כוכבת הילדים הלכה לאיבוד אבל בזכות תושיה של משטרת הרצליה היא ניצלה. רינת אמרה לאחר מבצע החילוץ: "אני מודה למשטרת הרצליה ולשוטר איל שבא לקחת אותי, הם נתנו לי יחס  מדהים, הלכתי לאיבוד וחשבתי שיזמינו לי הליקופטרים – השוטר אייל התותח פשוט חילץ אותי בקלות ובנועם, יש לי הרגשה נהדרת בלב תודה רבה לשוטר אייל ולמשטרת הרצליה".

כזכור, רינת גבאי היממה רבים כשיצאה מתחפושת השפירית וחשפה את זהותה בתוכנית הזמר במסכה שם זכתה במקום השני. גבאי סיפרה על החוויה שהגיעה בדיוק בזמן הנכון עבורה: "עברתי חוויה מעצימה ומרגשת, וללא ספק הייתי משתתפת שוב. הקורונה תפסה אותי כמו רבים לא מוכנה, ופתאום תוכנית המסכה הביאה אותי לקדמת הבמה –  לעולם אודה לשפירית".

הזמרת שהסתתרה מתחת לתחפושת השפירית לא הצליחה לעצור את ההתרגשות. גם בזמן הצפייה בתוכנית היא לא הפסיקה לבכות, אחרי שחשפה בשידור שבשבילה זה היה השינוי לו חיכתה הרבה זמן. "זה באמת היה סיפור החיים שלי. זה נשען על סיפור דרך, על הרפתקה של חוויה של זמרת, על כל האהבה שיש לי והכרת הטוב שיש לי על מה שאני עושה בעולם הילדים."

לא שמעתם??! רינת גבאי חשפה שבעלה בגד בה ואתם לא תאמינו עם מי!! אני בהלם!! זה מה שהיא אמרה: "בלי בושה – בעלי בגד בי עם הזמרת המפורסמת הזאת…" – מי הזמרת? הקליקו כאן למעבר לחשיפה המטורפת של שם הזמרת!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן