צפו: רמי ורד ולינור עשו סקס בשידור חי אתמול בלילה בבית האח הגדול ?!

אחרי הנשיקה: מה קורה מתחת לשמיכה של רמי ורד ולינור סביניק שעלו לישון יחד ונשמעו מאד מיניים – האם הם סוף סוף הלכו עד הסוף ועשו סקס כמו שהם כל כך רוצים?

הקשר של לינור סביניק ורמי ורד בבית "האח הגדול" עולה מדרגה. גולשים אשר צפו אתמול בשידור החי וגם אנחנו ראינו קטע בו רמי רומז משהו מיני ללינור והיא מצידה טיפסה על המיטה שלו וחדרה אל מתחת לשמיכה. אז מה קורה מתחת לשמיכה של רמי ורד ולינור סביניק שעלו לישון יחד ונשמעו מאד מיניים? את הסרטון המלא מהרגעים אינטימיים של לינור ורמי מופיע עכשיו בחשבון האינסטגרם הרשמי של עומרי חיון – בלעדית לעוקבים!

האם הם סוף סוף הלכו עד הסוף ועשו סקס כמו שהם כל כך רוצים? מיד אחר כך רמי ורד זינק עליה עם הרגל והיה נראה שהאווירה מתלהטת. בשידור החי נראו לינור ורמי שוכבים במיטה יחד ובשלב מסוים לינור מזנקת לעברו וחודרת תחת הפוך. בהמשך רואים את רמי מרים את הרגל שלו ומעביר אותה על לינור כמה פעמים.

זאת לא הפעם הראשונה שבין השניים ישנו מתח מיני כזה גדול ואפילו אפשר להגיד שמגע כזה יותר מתאים לבני זוג ולא לחברים. הנשיקה הראשונה של רמי ולינור הייתה מפתיעה מאד מאחר והזוג הזה מצליח לסקרן את הצופים מעל המצופה. את הרמזים על מה שקורה שם מתחת לשמיכות כבר קיבלנו בפרקים האחרונים, בטח אחרי שרמי אמר שהוא רגיל לעשות סקס כל יום ולינור ענתה שגם היא. לצפייה בסרטון הסקסי שלי רמי ולינור מתחת לשמיכות לחצו על הסרטון הבא הלא מצונזר!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן