יסולק כמו אלימלך? סרטון של יהודה יצחקוב מ"האח הגדול" תוקף אזרח ושוטרים דלף!

בקרוב באינסטגרם של עומרי חיון: הסרטון של יהודה יצחקוב מהאח הגדול תוקף אזרח ושוטרים ומיד שומרים עוצרים אותו.

הסרטון של יהודה יצחקוב מהאח הגדול תוקף אזרח ושוטרים הגיע לידינו כאשר ניתן לראות בו כי מיד שומרים עוצרים ושוטרים שעוצרים את יהודה ליד כל האנשים בעקבות ההתנהגות האלימה ופראית בתוך מתחם ציבורי. הסרטון המלא יחשף בלעדית לעוקבים של עומרי חיון באינסטגרם הרשמי – בשעות הקרובות כך שיש למה לחכות. כידוע, יהודה ידוע כבחור לא רגוע כל כך וגם בבית האח הגדול תחושה של אלימות אופפת אותו.

בשבוע שעבר קיבל יהודה אזהרה מ"האח הגדול" לאחר הריב האלים עם רמי ורד – האם הסרטון שנחשוף יביא להדחתו מהתוכנית? בדקות הקרובות נעלה באינסטגרם וידאו בו תראו את יהודה יצחקוב מהאח הגדול תוקף אזרח ושוטרים. ואז גם נעצר ונלקח לתחנת המשטרה. האם הפקת "האח הגדול" – יודעת על החקירה והמעצר הזה שהיה ליצחקוב? האם הוא ימצא את עצמו מודח כמו אלימלך קשתי בעקבות הסרטון שנחשוף באינסטגרם הרשמי של עומרי חיון?

אן ספק שבלי קשר לזה, יהודה יצחקוב בסכנה ברורה ומידית. הדייר הזה מאכזב מאוד מאחר שהוא מצטייר כיותר עצבני ומרגיז. לעיתים נדמה שהוא מנסה לחקות ולשחזר מתמודדי עבר אבל זה לא מצליח לו.

רק השבוע, במהלך משימה של האח הגדול, עבר השידור לסלון המרכזי של הבית ושם נגלע ויכוח רציני ביותר בין יהודה לגל. מה קרה? גל אמרה ליהודה בין היתר שהוא: "בן אדם רע" ו"אידיוט". יהודה תקף אותה חזרה עד שזה הגיע למצב שג'וזי מתערב בשיחה לטובת גל ואמר ליהודה: "אתה בכח רוצה שלא יאהבו אותך? אתה מנסה לעשות דברים מכוערים". לצפייה בסרטון המלא של יהודה מרביץ לשוטרים ואזרחים ואז נעצר מול כולם!! בלעדי!! – הקליקו על הוידאו לצפייה!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן