זיופים בהצבעות ל"האח הגדול" ? – איך קארין עליה עקפה את רונית הביביסטית בהצבעות?

בתעשיה החלו לרוץ שמועות ששאלות שאלה אחת שעלתה להרבה אנשים לראש – איך זה שקארין קיבלה יותר הצבעות מרונית שנחשבה לדמות חזקה בבית ושמצביעי הימין הצביעו לה.

בתעשייה וברשת התחיל גל שמועות על זיופי הצבעות. לפורטל עומרי חיון נודע שחברים משפחות ומעריצים החלו לשתף פעולה בקבוצות בווטסאפ, בפייסבוק ובשאר הרשתות של גל, תום, דרור, זהבה, רמי ולינור – הם למעשה התאחדו ונתנו את כל ההצבעות לקארין כי הם לא היו מעומדים להדחה וככה זה עזר לה להשיאר בבית כשההצבעות השתקללו. בתעשיה כבר החלו לרוץ שמועות על איך זה שקארין קיבלה יותר הצבעות מרונית.

אין ספק שרונית נחשבה לדמות חזקה בבית ושמצביעי הימין הצביעו לה אבל כנראה זה לא הספיק לה. המעריצים של קארין עליה לצד החבר'ה מהבית של גל גברעם ושות הצליחו להביא להדחתה של רונית ולהציל את קארין מהדחה מוקדמת מבחינתה. מה יקרה כעת בבית? רונית כרגע מבכה את ההדחה אחרי שחשבה שהיא תגיע רחוק. בקרבתה נטען לרמאות בקולות ההצבעה. האם זה נכון?

כעת נותר לדעת כיצד עזיבתה של רונית מחונטת המנודים, תשפיע על יחסי הכוחות בבית. מצד שני אין ספק שזה עשוי להיות מה שירגיע מעט את הרוחות, אבל לפחות על פי הריב האחרון, יהודה מוכן לתפוס את מקומה של רונית אחרי שהוא הצליח להחזיק את עצמו לתקופה קלה, אחרי ההתפרצויות של תחילת העונה בבית האח.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן