"זאת האמת על יהודה יצחקוב מהאח הגדול" – החברה הקרובה שלו חושפת הכל!

קטי רוס, כוכבת "המשימה: אמזונס" שהתה עם יהודה יצחקוב הרבה זמן כשהייתה איתו בג'ונגל. עכשיו היא יוצאת להגנתו אחרי ההכפשות שהוא סופג

בשבועות האחרונים בבית "האח הגדול" שמו של יהודה יצחקוב עלה הרבה פעמים בפיהם של דיירים שיצאו נגדו. החל מלינור, קארין, גל או תום שלא מפסיקים לומר עליו שהוא שחקן ובא לקחת צ'ק. קטי רוס שמכירה את יהודה החליטה לצאת להגנתו של הדייר ולתמוך בו מבחוץ.

בין היתר היא אמרה: " יהודה הכי לא שחקן שיש, מי שמכיר את יהודה יודע שזה הוא. הוא מתנהג בבית שקיפות מלאה בדיוק כמו שהוא איתנו, עם החברים שלו. אנחנו רואים שהוא עובר תהליך מדהים ושמחים בשבילו נורא. אם מדברים עליך, סימן שאתה קיים. הוא הכי דומיננטי, הכי מדובר ברשת, הוא קונצנזוס, לא קל לעיכול, ממליצה לתת לאנשים הזדמנות הוא ילד עם לב ענק".

עוד הוסיפה: "שפת הגוף שלו לא מעידה על אלימות. הוא היפר קל לשפוט ברשת ולהגיב בבריונות, צריך לא לשכוח קודם כל להיות בני אדם. זה ילד שעבר המון בחיים שלו.. הוא לוחם. כל מי שחושב שהוא שחקן אני מזמינה אותו לראות יהודה יוצא למלחמה ככה אנשים יבינו שזה בול אותו הילד.. אותה התנהגות. אי אפשר לזייף את זה כל כך הרבה שנים. אנחנו חברים סופר טובים כבר 5 שנים! גיליתי אחרי האמזונס ילד וחבר מדהים!! ילד רגיש. שלא הרבה אנשים יאהבו לשמוע את מה שיש לו להגיד אבל הוא אמיתי. יש לו אלפי חברים ואם הוא היה כל כך רע ושחקן, לא היו לו חברים היום".

לסיכום ציינה: "הייתי מאוד שמחה להיכנס לשם בכניסה השנייה ולתת לו גב, רק כדי לחשוף את פרצופים האמיתי של כל הנחשים הפחדנים שיש שם בבית". כזכור, הקשר שלהם לא הסתיים בתום התוכנית ועד היום הם חברים קרובים. עכשיו היא החליטה לצאת בביקורת כלפי כמה דיירים בבית ששמו את יהודה למטרה ולהגן על שמו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן