דנה גרוצקי בהלם! זה מה שקרה לתינוקת הקטנה והמקסימה שלה

תמונות מתוקות של דנה גרוצקי עם בתה השנייה עלו לרשת – בהחלט נראה כי דנה יצאה לדרך חדשה אחרי הגירושים והימים הקשים שעברו עליה לפני מספר שנים

לפני שמונה חודשים דנה גרוצקי ובחיר לבה הפכו את אלכס בת ה-5 לאחות גדולה, כשנשפה, שאפה ובסופו של דבר ילדה את בתה השנייה, הראשונה המשותפת לה, במזל טוב. כעת גרוצקי חושפת תמונה ראשונה שלה ושל הילדה שלה, ג'יה, ואנחנו פשוט נמסים מהמתיקות המופלאה. בהחלט נראה כי דנה יצאה לדרך חדשה.

גרוצקי נפרדה מבעלה, חיים שטרן, אבי בתה אלכס, אז בת שנתיים וחצי. היא הספיקה להתאהב במסעדן אסף ליס להתארס, לעבור לגור איתו, להיכנס להיריון ולהביא איתו לעולם את בתה השנייה. לפני שנתיים, אחרי שלירון ויצמן פרשה מ"ערב טוב עם גיא פינס" כדי להנחות את "האח הגדול", קודמה גרוצקי (שעד אז שימשה כתבת שטח), למגישה הראשית לצד פינס.

היא סיפרה איך הגיעה לשם ג'יה: "כשהתחלנו לחשוב על שם לתינוקת אסף רצה לקרוא לה ליה. אני רציתי מיה, ואף אחד לא הסכים להתפשר ואז יום אחד שמעתי את השם ג'יה. כשאמרתי אותו לאסף הוא התלהב כמוני. בנוסף, כמו עם אלכס, היה לי חשוב שזה יהיה שם שקל להגות אותו באנגלית כי אבא שלי אמריקאי והרבה מבני המשפחה שלנו דוברי אנגלית".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן