הבן של זהבה בן מדבר: "אמא לא ויתרה אף פעם"

בנה של זהבה בן מדבר על אימו וחושף את אהבתה הגדולה אליו: "לפני חודש נתקעתי בעבודה בלי אוכל. היא התקשרה אליי, אחת בלילה, שאלה אם אכלתי"

בן רוזן, בנה של זהבה בן, מדבר על אימו בראיון מיוחד שהעניק לעיתון שבע ימים. כידוע, הקשר של בן עם זהבה הוא חזק מאד וגם לפני האח הגדול הם ידעו רגעים מרגשים. השניים הופיעו יחד בריאליטי לפני מספר שנים אבל רגע לפני שנכנסה לבית האח הגדול פרסם בן פוסט מרגש שזכה לאלפי תגובות מעודדות. עכשיו הוא מדבר.

תחילה אמר: "אני כל עולמה. היא אמא מאוד דאגנית. היו מקרים שהייתה נכנסת לכיתה עם קופסאות אוכל ובלגנים, והחבר'ה היו אומרים, איזו אמא.  אני בן 22 והיא עדיין 10 מ־10 בחרדות אימהיות. לפני חודש נתקעתי בעבודה בלי אוכל. היא התקשרה אליי, אחת בלילה, שאלה אם אכלתי, אמרתי לה שלא אבל שאני בסדר. הביאה סנדוויצ'ים, אורז, סלטים. אם אני יוצא עם חברים, והשעה היא ארבע וחצי בבוקר, היא יכולה להתקשר אליי ולשאול, 'הכל בסדר? איפה אתה? אכלת? שתית?' ".

עוד הוסיף: "היא לא באמת נרדמת עד שהיא לא שומעת שאני בדלת.  גם כשהיו חובות אף פעם לא הרגשתי שחסר לי משהו. אני לא זוכר אפילו פעם אחת שהיא באה ואמרה, 'הלך עלינו' או משהו כזה. יש אנשים שאחרי שהיו במקום גבוה ונפלו, היו נכנסים לדיכאון, אבל אמא לא ויתרה אף פעם. אמא הייתה לביאה ממש. עבדה מסביב לשעון". לסיכום אמר: "היא החזירה חובות שהם לא שלה, ואז התחילה לשפר את המצב הכלכלי. רואים שיש לה לב ענק, שהיא רגישה, אכפתית, הרבה אהבת חינם. היא לא אוהבת מריבות".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן