מטורף! בזמן שדרור קונטנטו בבית "האח הגדול" קורה דבר מדהים

המעצב וכוכב האח הגדול, דרור קונטנטו, משתף פעולה עם איגי ארגון הלהט"ב הגדול ביותר בישראל, בפרויקט מעורר השראה עם קולקציית השפם של המדינה

מאז ומתמיד אחת המטרות של דרור קונטנטו הייתה להעביר מסר לנערים ולנערות להעז ולחלום. הוא עושה זאת כמו שצריך בבית האח הגדול אבל אין ספק כי גם סיפורו האישי של דרור קונטנטו הוא סיפור של הצלחה  כנגד כל הסיכויים בזכות חלום קטן ותקווה גדולה. המעצב יצא במהדורה מוגבלת של חולצות לטובת הפרויקט המשותף עם איגי. את החולצות מעטר שפם שובב, סימן ההיכר של המעצב ואבן חן.

החולצות נמכרות באתר ייעודי, כאשר הרווחים מהמכירה ילכו לתרומה לאיגי, ובכך ימשיכו לסייע להמשך עשייה של העמותה מול הנוער הגאה. "בתקופה מאתגרת זו שפוקדת את המדינה, רצינו לחבק עשייה של ארגון כה חשוב ולתת השראה לכל אותם נערים ונערות מקהילת הלהט"ב בכל רחבי הארץ".

כזכור, דרור קונטנטו , בן 34, התפרסם כשעיצב לשרה מירי רגב את שמלת השטיח האדום הראשונה המפורסמת בפסטיבל קאן .סיפורו המרתק של דרור קונטנטו מילד חרדי בישיבה, צעיר שהתחתן ואב לילדה, החליט בגילאי העשרים המוקדמות שלו לעזוב את הדת, לחזור בשאלה ולצאת מהארון. ההשראות לעיצוביו וכתב ידו של המעצב מגוללים את סיפור חייו ובאים לידי ביטוי בכל אחד מעיצוביו.

עם הקמת הסטודיו שלו יצא להגשים את כל החלומות שלו מהצנועים ועד הפרועים ביותר שאפשר לדמיין. קונטנטו לא חוסך במילים, הוא דמות מסקרנת ודעתנית, ידוע גם כאחד "שלא עושה חשבון" ואומר את כל שעל ליבו. הוא הפך לאחד המעצבים הצבעוניים והבולטים בישראל.

אגב, דרור הוא גם כוכב קבוע בשבוע האופנה הישראלי בהפקתו של מוטי רייף, בין לקוחותיו המפורסמות: נטלי דדון, נסרין, ניקול ראידמן, נטע ברזילי, ריקי בן ארי, מורן אטיאס, שני אטיאס, לאה שנירר, מיכל אנסקי, הגברת שרה נתניהו , השרה מירי רגב , אחווה סיטבון, דנה זרמון, הילה סעדה, ריי שגב, שמחה גואטה, הזמרת דקלה, אגם בוחבוט, לירון רביבו, טיילור מלכוב, גלי עטרי, אושר סלים, עדן פינס ונוספות.

שיתוף הפעולה של דרור עם איגי הוא חשוב ביותר מאחר וזה ארגון הנוער הגאה הגדול ביותר בישראל נותן תקווה ומהווה עוגן לאלפי בני ובנות נוער להט״בים בכל רחבי הארץ. מקריית שמונה ועד אילת, איגי היא בית לאלפי בנות ובני נוער להט"ב. לארגון 120 קבוצות בכל הארץ, 4000 חניכים, 400 מדריכים, 14 מועדונים, 4 דירות שנת שירות ומענים דיגיטליים ברשת 24/7. איגי שמה לעצמה כיעד להיות מרחב חברתי משמעותי עבור כל נער ונערה מהקהילה הגאה בישראל, ולייצר עבורם מרחב חברתי משמעותי לגדול ולצמוח בו.

צילום- דביר כחלון

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן