לאן היא הידרדרה? למה אביבית בר זוהר הפכה למקבצת נדבות?

תכנית רשת בהשתתפותה של אביבית בר זוהר בחנה האם עוברי אורח יזהו אותה במראה של הומלסית. כמה אנשים זיהו? וכמה כסף היא הרוויחה?

בן זיני עלה עם פרק חדש בסדרת יוטיוב חדשה שלו בשם "זינילנד" כאשר כיכבה בו הפעם אביבית בר זוהר. תכנית הרשת בהשתתפותה של אביבית בר זוהר בחנה האם עוברי אורח יזהו אותה במראה של הומלסית. כמה אנשים זיהו? וכמה כסף היא הרוויחה? בפרק היא התמודדה מול בן זיני על מי יזכה לאסוף יותר כספים ברחוב והתגובות היו משעשעות.

אז איך יתייחסו אליהם אנשים ברחוב כאשר הם מחופשים להומלסים מכוערים? בפרק בו השתתפה אביבית בר זוהר לצד בן זיני השניים לקחו על עצמם אתגר מסקרן וביקשו לבדוק האם יתייחסו אליהם ויעניקו להם נדבה מרשימה או שבכלל לא התייחסו אליהם. אגב, בר זוהר, העלתה לאחרונה את המודעות לנזקקים בסטוריז שלה בחשבון האינסטגרם שלה.

היא אמרה שם: "אני רוצה להבין למה צריך לנתק את החשמל לכל כך הרבה אנשים? אני רוצה להבין למה אין אף אחד שעוזר, למה אין איזו עמותה אומישהו בממשלה שיהיה אחראי לזה!?". בכל אופן בפרק עם בן זיני הם התמודדו בשוק הכרמל ויש לציין כי לסדרה של זיני מצטרפים הרבה מאד יוצאי ריאלטי ומפורסמים המגיעים כדי להשתתף באתגרים משותפים מול המנחה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן