היא כל כך ניסתה להסתיר אותו! הכירו את החבר ה"סודי" של מור לרמן

מור לרמן אמרה לאחר ההדחה שמאד התגעגעה לחבר החדש שלה: "כל מה שחשבתי עליו זה שאני הולכת לראות את אביתר. עכשיו אנחנו חמישה חודשים ביחד, כולל השהות שלי בבית". הכירו אותו

אחרי שמור לרמן הודחה מבית האח הגדול זה הזמן שלנו להציג לכם את הבחור שעושה לה טוב בחיים בחודשים האחרונים. החבר הסודי של מור לרמן נחשף לראשונה ומדובר בבחור צעיר ששמו אביתר אזולאי. תחילה ניסתה מור לשמור על חשאיות בכל הקשור לחבר שלה ומבחינתה היציאה מהבית לא הייתה נוראית כל כך מאחר והיא פגשה אותו אחרי תקופה שהיא די התגעגעה אליו.

מור אמרה: "היה מרגש מאוד. כל מה שחשבתי עליו זה שאני הולכת לראות את אביתר. עכשיו אנחנו חמישה חודשים ביחד, כולל השהות שלי בבית. אבל אתה יודע, זה לא תלות שם זמן. זה עניין של רגש. כשאתה נכנס לבית האח הגדול לא כרווק, אתה סוגר לך המון אופציות שהם שם המשחק שם. רומן או אינטימיות יוצרים עניין בקרב הקהל. מרגע שהצהרתי שיש לי אהבה סגרתי דלת אקוטית שאני שלמה איתה כי החיים עצמם הם לא שם, אלא בחוץ ואותם אני חיה".

אגב, בשנים האחרונות הצמוד שלה הוא גם אחד החברים הטובים של משתתף עונת הריאליטי, תום חיימוב. הם נהנו יחד במשך שנים, הרבה לפני שאחד מהם הכיר את מור לרמן, שם הם הכירו בבית האח הגדול לראשונה והיה להם מה להשלים אחד עבור השנייה על חייו של אביתר המתוק.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן