רגע לפני שנדבק בקורונה: אייל גולן ודניאל גרינברג חוגגים הדלקת נרות חנוכה עם מיאל גולן

צפו באייל גולן בהדלקת נרות חנוכה עם דניאל גרינברג ומיאל גולן. המסר שלו הוא שבכל מקום זו זכות וגאווה להיות יהודי

אחד החגים האהובים עלינו הגיע, חג השמן, הבצקים, הסופגניות – ובמילה אחת: חג החנוכה. בסוף השבוע ציינו ברחבי הארץ את הנר הראשון וכמובן שכוכבי הביצה הציפו את הרשתות החברתיות בשלל סטוריז ומזמורים. רגע לפני שנדבק בקורונה פירסם הזמר אייל גולן בסוף השבוע וידאו עם ודניאל גרינברג שהעלו שהם חוגגים הדלקת נרות עם מיאל גולן הקטנה.

כבר לפני כמה שבועות התחלנו באכילת סופגניות כאילו אין מחר אבל זה סוף סוף קרה, חג האורות הגיע והמוני בתים בישראל התקבצו סביב החנוכיה והדליקו נר ראשון של חנוכה, שאיך לא – הגיע בליווי אכילת לביבות, סופגניות. כמובן שגם כוכבי הביצה לא פספסו וחגגו את הנר הראשון של חנוכה יחד עם בני משפחותיהם, חבריהם הטובים, מאחורי הקלעים ועם המון סופגניות מזילות ריר.

פרט לגולן נצפו מיטב הסלבס של הביצה חוגגים, החל מגד גדות ועד אגם בוחבוט, רוני דלומי, חנה לסלאו, שלומי קוריאט, יובל המבולבל, מיכל ינאי ועוד. אגב, לאחרונה גולן הוזמן על ידי משרד התרבות של דובאי, לפגישה עסקית בה בחנו אפשרויות לשיתופי פעולה חדשים בעתיד, זאת לאור ההצלחה הרבה של שיריו באיחוד האמירויות. בינתיים הוא צריך לשהות בבידוד אבל לפחות זה יהיה לצד דניאל ומיאל שזכו להדליק איתו נרות חנוכה ולברך. חג שמח.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן