מה ששלה שלה: תמונה שחושפת את החזה של אופירה אסייג מופצת ברשת

המגישה שמה לב כי שוב התמונה חשופת השד שלה רצה ברשת וזועמת על הפרסומים שהפכו לויראליים בשנית

התמונה המפורסמת של אופיירה אסייג בה היא חושפת שד, שוב פורסמה. כזכור, התמונה הזאת כבר פורסמה בעבר וכעת עוברת בקבוצות ווטסאפ, מופצת בוויראליות מחודשת ברשת ואסייג זועמת על הפרסום. מדובר בתמונת סטורי מהחופשה של אופירה אסייג בסין שממש בימים אלו מקבלת במה מחדש ומעוררת סערה . מה תעשה אופירה בנידון? חכו לתגובה ממנה.

למי שלא היה פה לאחרונה, אנו נזכיר כי לפני שנה וחצי אופירה אסייג ובני משפחתה: גילי, אמילי, אריאל ואייל טסו לסין. החבורה החליטה להעביר את חגי תשרי מעבר לים ואחרי שעמלו קשה על האריזות לטיסה הארוכה, דאגה אופירה לשתף את הגולשים עם מקבץ סטוריז מרשימים ולוהטים שלה ושל הקרובים שלה.

באחת התמונות אופירה העלתה תמונה עם בגד ים שאיך נאמר היה יותר מדי חשוף. אין ספק כי בגדי הים של אופירה לא מביישים אף אחת והעובדה שהיא אוהבת לעורר שערוריות זה לא חדש לנו. בכל אופן, לא מדובר כאמור בחדשה מרעישה מאחר והתמונה הזאת כבר פורסמה בעבר וכעת עוברת בקבוצות ווטסאפ, מופצת בוויראליות מחודשת ברשת ואסייג זועמת על הפרסום. מדובר בתמונת סטורי מהחופשה של אופירה אסייג בסין שממש בימים אלו מקבלת במה מחדש ומעוררת סערה . מה תעשה אופירה בנידון? חכו לתגובה ממנה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן