שולי רנד חושף את הצד שלו: "עברתי התעללות, מיכל שפכה עלי מים חמים והרביצה לי ללא הפסקה"

"אני, את כל מה שאפשר לתת לאדם, מה שיכולתי לתת – מה שיש לי ומה שאין לי. מיכל רצתה חמש מיליון שקל". כך אמר שולי רנד כאשר הבתקש להתייחס לבעיות שלו עם אשתו לשעבר מיכל רנד

הערב בתכנית ״המקור״ עם רביב דרוקר, ידבר שולי רנד על קרב הגירושין שלו. אחרי שלאחרונה פורסם כי גבר חרדי מפורסם קיבל היתר חריג לשאת אישה שניה. הזמר, השחקן והיוצר שולי רנד התייצב בפני מצלמות "המקור" וסיפר בראיון ראשון כי הוא הדמות המפורסמת. "מה לא נאמר עלי, לא קיבלתי שום היתר. מדובר בשיימניג אכזרי" אמר רנד.

שולי רנד החליט להתייצב בפני המצלמות, כדי לענות לרעייתו מיכל רנד שממשיכה להפנות כלפיו האשמות קשות בדבר אלימות כלכלית. כאמור, במהלך הראיון הוא מדבר על ההיתר, השמועות על צופית גרנט, הקשר שלו שהתחדש עם ילדיו ועל המהפך שעבר מקורבן במערכת יחסים מתעללת לאדם ששולט בגורלו.

עוד הוסיף רנד: "זה נכון שאין מצב ביהדות לתת לאישה, כל עוד היא בהגדרה של נשואה, להתחתן. אין דבר כזה. לעומת זאת אצל גבר יש דבר כזה, אם זו אפליה היא התחילה אי שם שנכתבה תורתנו הקדושה. בסדר, ככה זה. אני רוצה היתר, אני רוצה לצאת לחופשי. בית הדין עשה מאמצים אדירים כולל הצעות מופלגות לפתור את העניין הזה בצורה כלכלית, כי זה יכל להניח את דעתה אם אולי הייתי ביל גייטס, לא בטוח, אולי. אבל אני, את כל מה שאפשר לתת לאדם, מה שיכולתי לתת – מה שיש לי ומה שאין לי. מיכל רצתה חמש מיליון שקל, משהו כזה, חמש מיליון".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן