אירית רחמים נפצעה ופונתה לבית חולים ואושפזה

מפיקת האירועים נחתה לא טוב על הברך ופונתה באלונקה מכר הדשא, משם עברה לבית החולים לסדרת בדיקות

במהלך משחק הגמר שנערך עבור התכנית גוסלטאריות, ביצעה סילבי ז'אן  מהלך ובעטה בחוזקה בכדור שניתז לעברה. אירית רחמים עמדה מולה במהלך המדובר, קפצה כאשר נבהלה מהבעיטה החזקה של ז'אן ונחתה לא טוב על הברך. היא סבלה מכאבים חזקים, לא יכלה לקום מהמגרש ופונתה עם אלונקה מהמקום עוד לפני שמשחק הגמר הגיע לסיומו.

כיאה לעונת הפציעות הבלתי נגמרת, שבמהלכה כמעט כל מתמודדת מצאה את עצמה בפציעה כואבת ונדרשה לטיפול רפואי, עוד משתתפת חברה לבלאגן, הייתה זאת הפעם אירית רחמים כאמור. הצוות הרפואי שבחן את פציעתה של רחמים, רצה לפנות את מפיקת האירועים לבית החולים והיא סירבה מהחשש לקורונה. למרות זאת, בתום המשחק היא כבר הלכה להיבדק.

זה קרה מספר שעות אחרי שחזרה אירית רחמים לביתה. היא המשיכה לחוש בכאבים והרגל שלה התנפחה. בן זוגה עמוס לוזון לקח אותה לבית החולים, לעבור צילומים וסדרת בדיקות. בין חברות הנבחרת של העונה השלישית, שצולמה במהלך השבועיים האחרונים, נמצאות סילבי ז’אן, רוסלנה רודינה שהגיעה על קביים, מיטל דיין, תקווה גדעון, טיילור מלכוב, נעמי הורביץ, אורטל עמר, ליהיא גרינר, מאיה בוסקילה, מירב בן ארי, תמי יחזקאל, ליהיא גרינר ושמחה גואטה, אותן אימנו צוות המאמנים, שחקן העבר והמאמן שייע פייגנבוים, ורז זהבי.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן