זעם בתעשייה: הפקת "המירוץ למיליון" מנסה להדיח את בן ואורי שפלן

למה הפקת המירוץ למיליון לא רוצה את בן ואורי בגמר? תלונות בתעשייה הגיעו לשולחן המערכת על כך שבמשימות המתקדמות הפקת המירוץ למיליון רצתה להערים עליהם קשיים 

תלונות בתעשייה הגיעו לשולחן המערכת על כך שבמשימות המתקדמות הפקת המירוץ למיליון רצתה להערים עליהם קשיים כמו למשל במשימת הסירה, בה המשקל שלהם גרם להם להיות אחרונים וגם במשימה ששודרה אמש (שלישי) היו צריכים לעבור בתוך גדר מבוך צר וקטן, ממנה יצאו אחרונים במשימה. פורטל עומרי חיון שם לב לפרטים האלה ושואל: למה הפקת המירוץ למיליון לא רוצה את בן ואורי בגמר?

הקהל מאוהב בהם כי השניים משדרים על אותו וייב של "באנו ליהנות". בלי אטרף בעיניים, בלי להסתער בראבק על כל משימה ועם הרבה פאסון, הם הצליחו להגיע לשלב מתקדם במשחק. לצפות בהם במשימות, בדיאלוגים ביניהם במונית או בטסטות שאחרי המשימות זה נהדר. שניהם, אימצו את הגישה של הכל בצ'יל, הכל בווייבים טובים.

ברור שהצופים לא יכלו להתעלם מכך שגודלם הפיזי של השניים הקשה עליהם בחלק מהמשימות כמו למשל, להידחק למכונית קטנה, לפדל בסירה בברזיל או לחתור במשימת סאפ, שממנו נפלו כמה פעמים. זה משהו שבהפקה היו יכולים להביא בחשבון, אבל העדיפו שלא. לא ברור אם זה בגלל חוקי הפורמט, אבל יכלו לתת למתמודדים משימות שבהן הגודל שלהם לא יהיה חיסרון ולא ייתן להם לעשות אותן מעמדת נחיתות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן