הגיע הזמן: עומרי חיון חושף את "החוקים החדשים" של "האח הגדול"

השמועה החזקה שרצה ברשת לגבי החוקים החדשים הם האם יהיו שני בתים במקביל? דיבורים על כך שהאח הגדול הפיליפנים והאח הגדול ישראל ישדרו בשיתוף פעולה.

האם זה אמיתי? האם החוקים החדשים של האח הגדול נחשפים? שימו לב לשמועות שרצות ברשת בשעות האחרונות. החוקים מסתמכים על "האח הגדול" בפיליפינים. החוק החדש הראשון הוא אתגר ההדחה: תהיה משימה בו המנצח ייכנס לחדר האח הגדול ויכריז על 2 דיירים שהוא מעמיד להדחה. כל דייר בבית ייכנס לאח הגדול ויהיה צריך לבחור מבין המועמדים להדחה את המועמד שלו ואת הסיבה. החוק השני הוא שבכל שבוע הקהל יצביע עבור הפייבוריט שלו מבין דיירי הבית. לדייר הזה יהיה חסינות והוא לא יוכל להיות מועמד להדחה.

הלאה נמשיך. החוק השלישי קובע כי לראשונה דיירי הבית יוכלו לדון ולדבר על אסטרטגיות לגבי מי הם מתכוונים להצביע שיודח מהבית ולא ייענשו על כך. מה עוד? את הזוכה בגמר האח הגדול יקבע הקהל בבית מבין החמישיה שיישארו בגמר (כמו באוסטרליה) או שתהיה ישיבת מושבעים של כל הדיירים שהודחו מבית האח הגדול (כמו בארה"ב וקנדה) והם יחליטו למי לתת את הפרס הראשון בסך מיליון שקלים.

זה לא נגמר כאן – שימוב לב: בערב ההשקה של בית האח הגדול הישראלי – יכריזו גיא ולירון על הפתעה- פתיחת בית נוסף. הבית הנוסף ייפתח למחרת ביום ראשון ה 6/12 אבל לא בישראל אלא בפיליפינים. לסיום נקבי כי העונה של האח הגדול תתממשק עם העונה בפיליפינים, ואפילו לקראת סופה גיא זו ארץ יגיע לבית האח הפיליפיני לפני שהוא ינחה את העונה החדשה של הישרדות בפיליפינים. מטורף הולך להיות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן