הלם: אחותה של זהבה בן תיכנס גם היא לבית האח הגדול?

בתכנית הרדיו של 104.5 התראיין האמרגן של אתי לוי, אחותה של זהבה בן, ובלי להתכוון הוא פלט שהזמרת נמצאת בבידוד ואחותה אולי תיכנס גם כן.

בשיחת טלפון שקיבל האמרגן של אתי לוי, אחותה של זהבה, מתוכנית הרדיו של אסי הג'וקר "בריזה" ברדיו צפון נשאל בונדק האם זהבה נכנסת לבית האח הגדול? תחילה בונדק ניסה להתחמק ולהכחיש אך לבסוף אמר: "לא תצליחו להשיג אותה, הטלפונים שלה מנותקים היא בבידוד". פליטת פה שאולי לא יאהבו בהפקת האח הגדול לשמוע אותה אבל אין מה לעשות.

כידוע, במהלך הפרסומות לקראת עליית העונה החדשה, מבשר האח הגדול כי זמרת גדולה צפויה להיכנס בשבת הקרובה לבית המפורסם במדינה, זאת לצד סלבס נוספים: "היא זמרת גדולה שעשתה מהפכה במוזיקה" אומר האח הגדול בפרסומת ונראה כי בהחלט יש אפשרות כזאת שזהבה בן תגיח.

אחרי תקופה, כעת מאשר האמרגן ישראל בונדק בפליטת פה לא מכוונת את השמועות על כניסתה לבית. בין הזמרות הגדולות שזומנו לאודישן לעונה החדשה כיכבה זהבה בן והאמרגן הגיב כאשר נשראל על הסיבה שהיא בבידוד: "אתם שואלים בבידוד למה? האח הגדול או קורונה? גם וגם". עוד חשף בונדק שייתכן שצפויה העונה הפתעה ועם כניסת הדיירים השנייה, תכנס גם אחותה אתי לוי. אתה קולטים? הולך להיות מעניין במיוחד שם בבית.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן