ג'קי אזולאי משיבה אש לגרוש שלה: "חגגת לי על האשראי"

אחרי שבעלה לשעבר דיבר עליה ועל הגירושים שעברו, עכשיו תורה של ג'קי להגיב למתקפה שספגה מישראל והגולשים. מה יהיה הסוף שם?

אחרי 15 שנים יחד ג'קי ובעלה ישראל מתגרשים. הסדרה בכיכובם תיעדה את הדרך לרבנות, את הדיאלוגים הקשים בין השניים, המריבות הקשות והצעקות. ג'קי אזולאי החליטה להגיב למצב: "נשבעת לכם שאני סולחת לכל אותם האנשים שלא יודעים כלום ושום דבר עליי, עלינו ויורים ללא רחם. גם אני לא יודעת עליהם כלום ולכן אבין אותם ואדון אותם לכף זכות".

ג'קי המשיכה: "באותה נשימה תודה לכל הנשים החזקות שיודעות לראות מבעד לצעקה ודואגות לשלוח לי אלפי הודעות שחודרות לכל נים ונים שקיים בלב שלי". כזכור, הצופים לא אהבו לראות את התנהלותה של אזולאי עם אב ילדיה, והאשימו אותה כי היא משפילה ומקטינה את בעלה ועוד שלל ביקורות שמגיעות עם חשיפה כזאת שבחרה אזולאי לעשות אל מול האומה כולה.

רק לאחרונה, ישראל חשף מול המצלמות שהוא זה שבחר לעזוב: "זה שקמתי ועשיתי את הצעד הזה ויצאתי זה לא כדי להתפטר מהילדים כמו שהיא אומרת, פשוט התמלאתי, הייתי חייב את הלבד. רציתי לשבת עם עצמי. למרות שאני נכנס לבית, מחייך לילדים… בתוך תוכי אני עדיין לא רגוע".

מכאן באה התגובה של ג'קי ועל עוד דברים שאמר ישראל: "אני לא שלם עם עצמי. אני כן שלם עם הצעד שעשיתי ועזבתי, אבל לא רגוע. אני אומר לעצמי כל הזמן 'אוקיי ישראל, מה הלאה?'. אז כן, יש בי צד ששלם עם זה שדי, זה נגמר, אבל יש גם צד שרוצה שאני אציל את הבית ואהיה שם בשביל הילדים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן