הדיירת שהייתה אמורה להכנס לבית "האח הגדול" יוצאת נגד ההפקה!

אחרי אודישן נוסף לאח הגדול, הדוגמנית מולו ארגה לא תיכנס לעונה הנוכחית. היא טוענת בעקיפין שזה בגלל שהיא אתיופית הפקת האח טוענים שהיא פשוט לא עברה את האודישנים.

מולו ארגה לא תיכנס לאח הגדול והיא העלתה פוסט זועם שלטענתה מדובר באפליה עקב היותה אתיופית. "אז הגיע הזמן להבהיר את השמועות לגבי כניסתי ל'האח הגדול'. אני לא נכנסת ואני גם בספק אם תראו מישהו מהעדה האתיופית, כיוון שהסיבה שההפקה מסרה שלא אכנס לבית 'האח הגדול' היא שבעונות הקודמות היו מתמודדות דומיננטיות (טהוניה ותקווה), מה שבסופו של דבר גרם לניצחונן ולכן לא אכנס".

רוב הזמן היא מדברת בשקט, בחסכנות, מדייקת כל מילה שהיא מוציאה מהפה אבל הפעם היא לא חשבה פעמיים. הסטורי שלה הפך לוויראלי לאחר שצויץ בחשבון הטוויטר של יושב ראש מפלגת צדק ומשם מצא את דרכו לעמוד הפייסבוק של סטטוסים מצייצים, שם צבר מאות תגובות ולייקים ועשרות שיתופים.  מרשת 13 נמסרה התגובה: "המתמודדת הגיעה לאודישן בעונה הנוכחית כמו גם בעונה קודמת של 'האח הגדול' אולם לא עברה אותו, כמו רבים אחרים. כידוע וכפי שניתן לראות, 'האח הגדול' אינו מבדיל בין דת גזע ומין וכל ניסיון להכפיש, להמציא או לייצג מצג שווא אינו במקום".

אגב, הגולשים היו בעדה של ארגה. אחד מהם צייץ: "זה מה שמוכיח שמכניסים אתיופי כגימיק. בחיים ב'האח הגדול' לא מכניסים 2, כי לא חוזרים על גימיק פעמיים, אבל מה שכן אפשר לוותר על 'הגימיק' כשהוא מרגיש צפוי או חרוש. זו תפיסה בעייתית מאוד. אולי רק בריאליטי של כישרונות תיראו אפשרויות גיוון כי באמת מחפשים כישרון". למי אתם מאמינים?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן