ישראל אזולאי חושף לראשונה את האמת על הפרידה מג'קי

האקס של ג'קי אזולאי שמר בבטן הרבה דברים במהלך התקופה בה אשתו לשעבר תקפה אותו ברשתות ובראיונות שהעניקה. עכשיו הוא מגיב.

ישראל אזולאי חושף פרטים על הגירושים מג'קי ונראה כי יש לו בטן מלאה על ההתנהלות שלה: "אני קמתי ועשיתי את הצעד הזה ונפרדתי, אבל זה לא אומר שיצאתי לחפש את עצמי. ג'קי אומרת שזה בשביל להיפטר מהילדים, אבל זה לא זה. התמלאתי ולא היה לי לאן לשפוך את זה. הייתי חייב את השקט, את הלבד שלי".

"רציתי לשבת עם עצמי. למרות שאני נכנס לבית, מחייך לילדים… בתוך תוכי אני עדיין לא רגוע. אני לא שלם עם עצמי. אני כן שלם עם הצעד שעשיתי ועזבתי, אבל לא רגוע. אני אומר לעצמי כל הזמן 'אוקיי ישראל, מה הלאה?'. אז כן, יש בי צד ששלם עם זה שדי, זה נגמר, אבל יש גם צד שרוצה שאני אציל את הבית ואהיה שם בשביל הילדים".

כזכור, ההתקפות על ג'קי אזולאי החלו בעקבות הריאיון החושפני שלה ושל האקס בערוץ 13, ראיון שהוביל למתקפה של גולשים על ג'קי. הגולשים זעמו על הדיבור של ג'קי בקטע שאמרה בין היתר: " העונה שלי התחילה כאשר שילמתי שכירות ועד וקניתי אוכל לאכול, לא כאשר המצלמה נדלקה. הבנת את זה? לספר את החרא שלי לכל העולם, עם כל העבודה שלך אתה לא מצליח לפרנס אותי. בגדי העבודה שלך לא אומרים שאתה עובד ואני לא. זה שאני יושבת כמו נסיכה לא אומר שאתה עובד יותר קשה ממני, אתה אלוף בלשחק ואני לא".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן