כוכבת "אהבה חדשה" נעה כסיף: "אני רוצה 3 ילדים אתמול"

איך השפיעה החשיפה על נעה כסיף? בראיון מיוחד היא מספרת על החלום שלה לגדל ילדים ולמצוא זוגיות

אחרי שהסתיימה העונה החדשה של אהבה חדשה התפנתה נועה כסיף לדבר על העניינים הבוערים מצידה ובראשם גידול ילדים. היא אמרה: "ברמה העקרונית, ממש סיימתי עם הרווקות הזאת. לא בא לי עליה יותר. אני רוצה שלושה ילדים, אתמול. אבל בשביל זה אצטרך חצי שנה להכיר את הגבר, אחר כך לעבור לגור איתו, לבסס משהו משותף וללכת לטיפולי פוריות".

כסיף דיברה על הימים הקשים: "הייתי לבד. אפילו הכלבה שלי מתה בתקופה הזו. כל האחים שלי במערכות יחסים כך שבחגים ובאירועים המשפחתיים שהיו עד כה, הרגשתי חריגה. בעבר, יצאתי מקבוצת וואטצפ של חברות שכל היום דיברו על הילדים שלהן. לא רציתי לקחת בזה חלק. כשמישהי אומרת לי שהיא הייתה מתה להיות במקומי, אני אומרת 'לא, את לא. אין סיבה שתהיי נשואה עם ילדים ועדיין תרצי להיות במקומי".

עוד הוסיפה: "אני הולכת לישון לבד ואם יש דבר שהכי בא לי, זה לפגוש מישהו, לקחת אותו לארוחת שישי אצל אמא שלי וללכת לישון איתו כפיות – ואני שונאת כפיות. אני אמרתי לעצמי שאני שונאת כפיות כדי לטשטש את הרצון שלי בזה. מתחילים איתי תמיד, אבל אני לא עונה לכל אחד. אני מודעת לאיך שאני נראית ולאיך שהחשבון ברשת שלי נראה. עכשיו, אחרי השידור, ההודעות הן בסגנון של 'רק תני לי את הטלפון שלך ואנחנו מתחתנים', או 'אני רוצה לקחת אותך לאמא שלי, את מדהימה'. הבעיה שלי היא שכשמתחילים איתי – אני אוטומטית לא סופרת אותם מקילומטרים".

לסיכום אמרה: " אם את רווקה בשלב הזה של חייך, עופי על החיים. מה נשאר לנו? באמת, זו חוויה, איך שלא תסתכלי על זה. מקסימום, במקרה הכי גרוע – תכירי את אהבת חייך. ואם לא, תקבלי עוקבים באינסטגרם וקצת פרסום. 15 דקות של תהילה לא עושות רע לאף אחד".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן