העזרה של בן ואורי מ"המירוץ למיליון" ריגשה את כל הצופים

שי ושני הודחו בפרק האחרון אחרי שבן ואורי עזרו לנטע ועומר, זאת למרות שנטע ועומר עקפו את בן ואורי עקב טוב ליבם בלבד.

הרשת תומכת באחים בן ואורי על טוב הלב שלהם בכך שבחרו לעזור לזוג בצרות בשלב כזה. אין ספק כי העזרה של בן ואורי מהמירוץ למיליון ריגשה את הצופים זאת למרות ש-שי ושני הודחו בפרק האחרון אחרי שבן ואורי עזרו לנטע ועומר. אחת הגולשות כתבה: "לא הגיע להם לעוף. עומר ונטע כבר מספר פעמים פשוט מנצלים טוב לב של אנשים כדי להתקדם במשימות בצורה לא נקייה. עלוב ומבאס. בסוף עומר ונטע זוג חלש שלא צריך להיות שם".

גולש אחר הוסיף: "אורי ובן אם אתם קוראים את התגובות האלה על כמה אתם מטומטמים ולא יודעת תקחו את זה בצ'יל. אתם אלופים. אין עליכם, הלוואי שתנצחו. בעיניי התנהלות לא ספורטיבית וכזאת שפוגעת במירוץ". אחרת הוסיפה: "מצד אחד אתם אומרים שזה לא הישרדות ואין פה תככים ואסטרטגיות מלוכלכות ומצד שני עומר ונטע משחקים אותם חסרי הבנה. נשמות; פתאום הוא מצא את הולנד בשניה? משהו מאוד מסריח בהתנהלות שלהם".

אחר כעס על נטע ועומר: "גם אם תגיעו לגמר – הדרך שלכם רצופה באיכסה ולא כיף לראות את זה. אין מה לכעוס על השפלמנים שנוצלו על טוב הלב שלהם. יאללה פאטוצ' איחלתי ליעל ויוסיאל בהצלחה עם מיליון. מגיע להם. זה נראה לכם הגיוני שהזוג הלא מוצלח הזה ובאמת באמת הרבה פחות טוב משני ושי – נטע ועומר – הצליחו לעקוף, בטח שלא מגיע לנטע ועומר להגיע לגמר".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן