גיא ולירון בהלם: עומרי חיון חשף את כל החוקים החדשים בעונה החדשה של "האח הגדול"

השניים ערכו ראיון זוגי בלי חוקים, במהלכו הצליח זוארץ לגרום לוויצמן מבוכה ועם זאת הוא דיבר על החוקים החדשים של המשחק

רגע לפני העונה החדשה של "האח הגדול "שלפיה נראה שהכל הולך להשתנות (כולל חוקים חדשים, לפי הפרומואים), מלבד צמד המנחים גיא זוארץ ולירון ויצמן. השניים ערכו ראיון זוגי בלי חוקים, במהלכו הצליח זוארץ לגרום לוויצמן מבוכה ועם זאת הוא דיבר על החוקים החדשים של המשחק: "הם הולכים לשנות את כל המנוע של הבית. אין לי ספק שכל מדינות העולם שעושות את 'האח הגדול' הולכות ללמוד מאיתנו ומהחוקים החדשים שיעלו לראשונה".

ויצמן הוסיפה: "תחשבו שהתכנית עלתה לארץ ב-2008, אם אני לא טועה. זה די הגיוני שצריך לרענן אותה". למרות שהעונה החדשה של התכנית מתחילה כבר בשבוע הבא – המנחים עוד לא פגשו פיזית את הדיירים, אך הם עשו זאת בדרך אחרת: "אנחנו פגשנו אותם דרך הקריאה של כל התחקירים עליהם, אז אנחנו יודעים כל דבר. בסוף, אנחנו באמת רוצים להכיר את הדמויות, מעבר לחיצוניות שהקהל רואה". אמר גיא.

לקראת פתיחתה של העונה החדשה של האח הגדול שתשודר בשבוע הבא ברשת 13, גיא זוארץ ולירון ויצמן, אמרו בריאיון שבמסגרתו הם דיברו על הדרך בה הכירו את משתתפי התכנית, על השוני שבעונה הנוכחית מיתר העונות ולעומת פורמט התכנית ברחבי העולם, ומה למדו אחד מהשנייה לגבי הנחיית התכנית. ויצמן סיפרה מה היא למדה מזוארץ בקשר להנחיית התכנית: "קודם כל למדתי ממנו איך לייצר דרמה. אני יודעת לקרוא מהפרומפטר ולשדר את זה, אבל בכל מה שקשור לשידורים חיים – לא ידעתי את זה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן