אילנית לוי פותחת את הלב וחושפות את כל הסודות שלה

בראיון זוגי עם בעלה אלירז שדה, אילנית לוי התראיינה לעיתון "7 לילות" וסיפרה על השיחות שעשתה עם הבן שלה ושל אייל גולן על היחס לנשים.

אחרי זוגיות ארוכת שנים וציפיה לילדים, התפנתה אילנית לוי לדבר על הכל ותחילה הזכירה את הנושא של אייל גולן , ליאם והיחס לנשים: "עם ליאם אני יושבת בשיחות מגיל שנתיים, לא רק בשיחות רציניות אלא גם בניואנסים קטנים. ליאם עכשיו בן 17, בגיל שגם מביאים חברות הביתה. אז נהיים לבנים, מתייבש הפה, עושים שיחות לא קלות".

עוד אמרה: "לבנות אנחנו אומרים 'הישמרו', ולבנים מה? שולחים אותם לעולם הרחב ותלמדו לבד. יש ילדים שגדלים, רואים אלימות והופכים גברים אלימים. זה גלגל שהמדינה לא עשתה כלום כדי לעצור אותו. פה צריך לצאת להפגנות! איפה הפוליטיקאים במקום הזה? 20 נשים נרצחו השנה, וזו רק שאלה של זמן מתי נראה את הקורבן הבא".

אילנית המשיכה: "עברתי אלפי הטרדות קטנות כאלה ואחרות כי כשאת עוברת ברחוב כל אחד יכול להגיד מה שהוא רוצה. כנערה לא היה כמעט מקום שלא נכנסתי אליו ולא אמרו בקול דברים על מה שהיו עושים לי וזורקים הערה על השדיים שלי. אבל אני לא ראיתי בזה אז הטרדה, כי זה מה שידעתי: שבחורה, כביכול, אמורה לעבור בעולם הזה והיא מספיק חזקה כדי להתעלם, אבל אלה הטרדות. אין לי חברה שלא עברה משהו".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן