חשיפה ראשונה: תכירו את החוקים החדשים של "האח הגדול"

הגולשים בחו"ל היו המומים מהשינויים בבית האח הגדול ואנו בטוחים שזה משהו שישנה את המצב בהקדם עם הרבה כסאח בישראל – ״לא תאמינו מה החוקים החדשים וזה מתחיל בישראל״אמרו בהפקת האח הגדול אבל אנחנו מדווחים כי כבר בחו"ל הדברים השתנו.

לכל המתמודדים המקווים להירגע עם מקלחת חמה ארוכה, הם יצטרכו לחשוב שוב. לדיירי הבית מותר העונה להתקלח ביחד, רק 60 דקות של מקלחת ביום ביניהם. אין ספק שהדבר עלול להביא לדרמה הקשורה למקלחת. למעשה, מעריצי התוכנית כבר לא יכולים לחכות לראות אותה מתרחשת. אמנם בישראל אמרו כי החוקים חדשים יחולו לראשונה כאן אבל אנו חושפים שזה כבר קרה בחו"ל.

אחד החוקים יהיה האפשרות לגבש יחד עם דיירים אחרים אסטרטגיה ולהדיח דייר מסוים מבלי לענש על תאימות הדחות. עוד נודע לפורטל עומרי חיון שחלק מהחוקים יחלו גם על התקציב השבועי שיכול להפוך לאישי.

הגולשים בחו"ל היו המומים מכך והם בטוחים שזה משהו שישנה את המצב בהקדם עם הרבה כסאח בישראל. גולשים אחרים לעומת זאת, לא כל כך התרשמו ממצב המקלחת והיו אסירי תודה על כך שהם לא בעמדת המתמודדים. השימוש המוגבל במים הוא רק אחת הדרכים בהן בית האח הגדול משקף חיים בין אנשים ויהיה מעניין.

מה עוד? לצד חדר שינה משותף, חצר ביתית ומטבח, יהיה בבית גם מרתף בו יקרו כל האתגרים, חדר ירוק, חדר פינוי וחדר הבידוד המפורסם בו המתמודדים יכולים לנהל שיחה פרטית אחד על אחד עם האח הגדול עצמו. החוקים החדשים של האח הגדול נחשפו כבר בחו"ל כאמור כך שהפרומואים כרגע בארץ ״לא תאמינו מה החוקים החדשים וזה מתחיל בישראל״ הם לא מדיוקים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן