הלם: רוסלנה רודינה הכניסה בחוזה עם "גולסטאריות" שאייל גולן לא ישתתף בעונה

הזמר לא מופיע בעונה הנוכחית של גולסטאר אחרי שכיכב רבות. הסיבה? " רוסלנה דאגה שזה יהיה כתוב בחוזה שאייל לא יכול להתארח"

במהלך צילומי גולסטאר, באחת המשימות שנערכו, הגיעו להשתתף ליאם גולן ואלירז שדה כאורחים בתכנית. אלירז וליאם פגשו את רוסלנה והשלימו פערים – אך מי שבלט היה אייל גולן. כידוע, הזמר הפך לחלק בלתי נפרד ממנה לאחר שהשתתף במספר עונות של גולסטאר וכעת נחשפת הסיבה מדוע הוא לא מופיע בעונה התשיעית של הדוקו ריאליטי.

רק בעונה הקודמת הוא הגיע כשופט אורח, כשאחת המתמודדות הייתה אשתו, דניאל גרינברג. בעונה הזו, רוסלנה ואנשיה דאגו להכניס סעיף מפורט לחוזה שנסגר מול ההפקה וקשור לזמר כך שהעובדה שאייל לא יתארח בעונה הנוכחית היא לא מקרית.

מקורב לדוגמנית אמר: "רוסלנה ידעה שזה מאוד אפשרי שאייל יגיע להתארח באחת המשימות כמו בעונה הקודמת, לכן היא נערכה מראש. היא לא רוצה ולא בנויה שיעשו כותרות על הגב שלה ובשם הרייטינג יאחדו ביניהם בפריים אחד, לכן היא והמנהלים שלה דאגו שזה יהיה כתוב בחוזה שאייל לא יכול להתארח. בהפקה הבינו שהם לא יכולים להביא את אייל, אז להביא את אלירז וליאם, מבחינת התכנית, זה הכי קרוב למפגש פסגה בין רוסלנה לאייל. מפגש שהם היו רוצים להשיג. ליאם ואלירז זו הקרבה המשפחתית הכי קרובה אליה, ואת זה רוסלנה לא ציינה כמשהו שהיא לא מוכנה שיקרה בעונה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן