דרמה: רוסלנה רודינה הובלה לבית החולים ואושפזה

הדוגמנית נפצעה בצילומי גולסטאר והצילומים איתה הופסקו. היא ספגה חבטה חזקה ברגלה ולא יכלה להמשיך לשחק

רוסלנה רודינה חטפה מכה חזקה, נחבלה ברגלה, הושבתה וצילומים איתה הופסקו לכמה שעות. גורמים מדווחים כי הכאבים חזקים אך כרגע לא ברור באיזה פציעה מדובר ורוסלנה וחברותיה להפקה עדיין מקוות לטוב. נכון לעכשיו, אחרי שלל בדיקות שעברה, רודינה מחכה לצילום ברגל בסופו יבינו מה בדיוק קרה לה ומה עתיד לעלות בגורלה.

מבחינת צילומי הריאליטי  לא ברור האם היא תוכל לסיים את הצילומים או שתיאלץ לשוב מוקדם לביתה בשל הפציעה. עד עתה, העונה החדשה של "גולסטאר" נשים לא ממש עוסקת בכדורגל ובתוכן האמיתי של המשחק אלא בפציעות הרבות של הבנות המשתתפות בדוקו ריאליטי, הנחבטות ומקבלות מכות תוך כדי האימונים והמשחקים.

רוס נקעה את הרגל במהלך משחק של הקבוצה, אלא שהכאבים של הדוגמנית לא פסקו ואמש היא הובהלה לבית החולים ברזילי שם עברה סדרת בדיקות וצילומים לרגל הנפוחה והכואבת. מאד ייתכן כי היא לא תוכל להמשיך בצילומים מאחר והיא תזדקק למנוחה מלאה כדי להגיע להחלמה ובכך תפספס את ימי הצילום – הפרישה על הפרק ללא ספק.  בתחילת השבוע סיפרנו לכם על הפציעה שחטפה מאיה בוסקילה ובעקבותיה נאלצה להתפנות לבית החולים שם סיפרו לה רופאיה כי היא קרעה את השריר ושמצפה לה חודש של שיקום.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן