צפו: לירז אסייג פורצת בבכי אחרי האלימות מבן הזוג

יוצאת "האח הגדול" לירז אסייג שרק לפני כמה ימים חשפה תמונות מחרידות של חבלות שהשאיר על גופה בן זוג מתעלל מעברה בכתה

אסייג הגיעה לפרויקט שנערך נגד אלימות נשים. יוצאת "האח הגדול" לירז אסייג שרק לפני כמה ימים חשפה תמונות מחרידות של חבלות שהשאיר על גופה בן זוג מתעלל מעברה בכתה ואמרה: "הפרויקט המדהים הזה נועד לעזור לנשים. אני הגעתי לכאן מהמקום שלי, אני מצולקת בעצמי. מאז ומתמיד אני משתפת ותמיד שיתפתי. שנים שאני מקיימת הרצאות ומספרת את סיפור חיי. עכשיו החלטתי כבר להראות, זו הפעם הראשונה שהשתמשתי בתמונות".

עוד הוסיפה: "הן קפצו לי בטלפון החדש ואני מרוב שהדחקתי, אין מה לעשות – המוח רוצה לשכוח, זה כאילו שקיבלתי שוב את הבעיטות והמכות, לא יכולתי לתפקד ולקח לי כמה ימים עד שהעליתי אותן, זה החיה מחדש את הכאבים הפיזיים. לדבר זה ראוי אבל כשרואים מול העיניים זה הרבה יותר חזק".

לסיכום אמרה: "אם אישה ראתה את התמונות וזה עזר… המשפחה שלי יודעת הכל כבר, פעם הייתה לי המון המון בושה, פחד לספר שאני, זו שמשמחת אחרים, אני בעצמי קורבן. לא הייתי חזקה, הייתי קורבן. רוב שנות חיי הייתי קורבן, מגיל קטן עד השינוי שנעשה בי מהחוץ הפנים… למדתי להגן על עצמי עם מאמן. מאז שאני קטנה, עם אבא שלי ובמערכות הזוגיות שהייתי בהן, לא ידעתי להגן על עצמי ואז כבר למדתי להגן – וגם לתקוף. אין בי פחד יותר".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן