מיכל רנד: "שולי פוצץ אותי מכות וזרק אותי מהבית"

צפו במיכל רנד תוקפת את שולי רנד בטענה שהיא הייתה אשה מוכה והוא זרק אותה מהבית שלה. בנה דניאל עלה לשידור וגונן על אביו דווקא

אשתו לשעבר של שולי רנד טענה בתכנית של גילי כהן כי בעלה לשעבר שולי רנד היכה אותה וגרם לה להיות מחוסרת בית. הבן שלה דניאל עלה לשידור, תוקף אותה וטען שהיא השתגעה והיא זאת שהייתה תוקפת את שולי ולא ההפך. הפרודה של שולי רנד נזרקה מהבית אחרי שמערכת היחסים שלה עם שולי הגיעה למבוי סתום.

במהלך השידור היא אמרה: "שולי החליט לפנות אותי מהבית בעקבות התביעה שהגשתי לבית משפט לענייני משפחה בירושלים והועברה לבית משפט השלום בתל אביב. תחילה הוחלט כי תתנהל בדלתיים סגורות, אולם לאחר מכן הוסר החיסיון מעליה. לאורך קרוב ל-25 שנות נישואים הייתי מלווה את בעלי שולי".

עוד הוסיפה: "עשיתי הכל, כמעט אפילו פגעתי בסיכויים המשפטיים שלי בזה שהשתהיתי וחיכיתי לא להיכנס למקומות כאלה עם שולי. אני מאוד חוששת. אני לא רוצה בזה. גם בית המשפט חשש מזה והציע לצד השני פתרון אחר – להפקיד כל חודש סכום נכבד. הוא קיבל אופציה שלא אצטרך לגרום לעיקול, אבל הוא לא לקח את האופציה הזאת שיכלה להיות טובה ולא להזיק. לדעתי הפגיעה הכי גדולה שנעשתה למותג, שאני במו ידיי בניתי, השקעתי בו ומסרתי נפש עליו, זאת ההתנהלות של שולי."

בנה של שולי, דניאל, עלה לשידור וגונן על אביו דווקא. דניאל בחר לתקוף את אימו וטען שהיא השתגעה והיא זאת שהייתה תוקפת את שולי ולא ההפך.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן