אני בשוק! איזה מתוקים!!! תראו מה עדן בן זקן ובעלה שוקי עשו בסוף השבוע

דווקא בימים בהם הקורונה משביתה פעילויות, עדין יש כאלה שאפשר לעשות חרף ההנחיות.עדן בן זקן ובעלה שוקי לקחו הפסקה מהשגרה ויצאו לטייל בארץ

עדן בן זקן ובעלה שוקי לקחו הפסקה מהשגרה המייגעת ונסעו לטיול גיפים עוצר נשימה. השניים נראו שמחים ומאושרים מאד מהפעילות הזוגית שערכו ועושה רושם שבן זקן התאהבה באטרקציה החדשה על פי הסטורי שהיא העלתה. דווקא בימים בהם הקורונה משביתה פעילויות, עדין יש כאלה שאפשר לעשות חרף ההנחיות.

טיולי הג'יפים בישראל נעשים במהלך כל השנה, שישה ימים בשבוע. הטיולים נעים בטווחי זמן הנמשכים החל משעה ועד יומיים וזאת על פי דרישת הלקוח והתקציב העומד לרשותו. מדי מספר שבועות יש טיול הנמשך יומיים בצפון, טיול זה מחייב הרשמה מראש ומינימום של ארבעה כלים  – אבל לעדן בן זקן הכל הסתדר.

רק לאחרונה, בן זקן חשפה את ארון הבגדים שלה ברשת כאשר בסרטון טיקטוק שהעלתה בסופ"ש וזכה ליותר מ-10,000 לייקים, היא נראתה מחליפה מספר בגדים כשהיא עומדת בתוך חדר ארונות גדול ומסביבה עשרות זוגות נעליים, בגדים ותיקים. "כמה האוברול? קצת יותר משלושים שקל, לא?" כתבה גולשת, ואחרים הצטרפו: "היסטרית", "אני רוצה חדר ארונות כזה", "נדירה", ו"חיים שלי, כל בגד יהיה נדיר עלייך".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן