בניגוד להנחיות ובדרך לבית חולים: אלה לי חגגה במסיבה המונית

אלה לי להב צולמה ברשתות החברתיות בסרטונים מעוררי מחלוקת, כאשר היא מפזזת במסיבה של אנשים צעירים בזמן שההנחיות לא מתירות לעשות כן.

אלה לי חגגה השבוע עם חברים קרובים במסיבה בניגוד מוחלט להנחיות הקורונה בימים אלה. על פי הסרטונים שעלו ברשת ניתן לראות כי עשרות אנשים במסיבה לא שומרים על מרחק זה מזה, אין עטיית מסכות ובנוסף אלה לי רקדה ברחבת ריקודים ואף שיתפה פעולה כשאחד ממכריה צילם אותה לרשתות החברתיות.

אנו נזכיר לכם כי על פי ההנחיות נכון להיום, ניתן לקיים מפגש של עשרה אנשים בלבד במקום סגור ועד עשרים אנשים בלבד במקום פתוח, זאת כמובן בשמירת מרחק אחד מהשני. הסרטון הזה גרם לזעם בקרב מעריציה שלא הבינו את פשר החגיגות שלה בימים בהם במדינה עושים הכל כדי לשמור על ההנחיות ולמגר את הנגיף.

יש לציין כי אלה לי היא לא הראשונה שנצפית מפזזת באירועים המוניים. הראשונה שעלתה לכותרות באותו הנושא היתה טיטי איינאו, שהרימה בקיץ האחרון מסיבת יום הולדת בה אנשים לא שמרו על מרחק  ומפורסמים רבים נדבקו שם בנגיף הקורונה והכניסו את שאר החוגגים לבידוד. מ"טדי הפקות" המייצגת את אלה לי לא נמסרה תגובה לידיעה. אלה לי עצמה ממשיכה בשלה ומרוצה מהרעש שעשה הקליפ החדש שלה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן