לירז אסייג נחשפת: "הייתי מלאה בשטפי דם, הוא לא הפסיק להרביץ לי"

לירז אסייג חושפת תמונות קשות מהזוגיות האלימה שחוותה בגיל 24 מבן זוגה לשעבר. תמונות קשות היא הציגה ברשתות מהימים ההם

לירז אסייג שפכה אור על הזוגיות האלימה אליה נקלעה לפני מספר שנים. בסדרת תמונות קשות של פציעות שספגה לצד מילים שכתבה היא מסרה: "הייתי מלאה בשטפי דם. לא נראיתי כמו בן אדם. הוא היה מבוגר ממני בהרבה ועשה בי כרצונו. את כל הרוע בעולם אני מאחלת לו ולאנשים כמותו. שימות בייסורים קשים אמן".

לירז סיפרה על אירוע קשה נוסף: "היו פעמים שקבוצות שיער שלי היו נשארות לו ביד. הוא היה תופס אותי מהשיער ומטיח את הראש שלי בדלת כמו כדור עד שהייתי נופלת. אחר כך הוא היה מצטער ובוכה, ואומר לי שהוא לא יכול לחיות בלעדיי. הייתי כל כך חלשה פיזית ונפשית, לא היה לי לאן ללכת – וזה מה שהביא אותי להישאר".

לאחר מכן היא אמרה מדוע בחרה לחשוף: "זה דבר אחד לשמוע על מקרי אלימות, לספר את זה וזה דבר אחר לגמרי לראות את זה מול העיניים. חשוב לי שזה ייראה ויישמע, שנשים יבינו שיש להן קול, יש להן כוח. אני זוכרת את הימים שחשבתי שאני לא יכולה ללכת. לא יכולה. איך? ועשיתי את זה, בכיתי את נשמתי, צרחתי לאלוהים תפילות וגייסתי את מיץ הכוח שנשאר לי בגוף ונפש חבוטה. אני לא מוכנה לשמוע מישהי שאומרת לי אני לא יכולה, אין דבר כזה, את יכולה הכל. הייתי רב חיי קורבן לאלימות פיזית מילולית וכלכלית והצלתי את עצמי".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן