קרן פלס מגיבה על תמונת העירום שלה שהופצו

בסוף השבוע הופצה תמונה בוואטסאפ של אישה בסלפי מול המראה, כשהיא ללא לבוש כלל בחלק עליון ופניה מעט מוסתרות. השמועה הייתה שזאת קרן פלס. האמנם?

התמונה הפכה ויראלית לאחר שנטען כי מדובר בקרן פלס. מקורבים לזמרת ומנהליה טענו כי זו לא היא בתמונה – ואף מבהירים כי זו גם הסיבה שהיא איננה יכולה לגשת למשטרת ישראל ולפתוח תלונה בנושא, מאחר שלא מדובר בה. בכל אופן, מפיצי התמונה טענו כי מדובר בפלס ועם פרסום הידיעה אבל כעבור יממה הובהר כי זאת לא הזמרת המוכרת לכל.

למערכת הגיעה תמונה נוספת של הבחורה בה התברר שזאת לא פלס. הזמרת הגיבה: "קיבלתי בווטסאפ תמונה של אישה מול מראה בחדר ארונות ללא בגדים. בהמשך קיבלתי עוד תמונה של אותה אישה, כשפניה גלויות לגמרי וכולם הבינו שזאת לא אני. חבריי הקרובים נשמו לרווחה, אבל לי לא הוקל, כי נחשפתי מקרוב לתופעה אלימה ופוגענית כלפי נשים, שאסור שתתקיים ואנחנו חייבים לעקור אותה מהשורש".

עוד הוסיפה: "זאת פגיעה מינית לכל דבר, אז בבקשה אל תשתפו עם זה פעולה ואל תשדרו למי שמעביר לכם תמונת עירום פרטית של אישה שזה לגיטימי, או שיש בזה משהו מצחיק. זה ממש לא מצחיק! זה עצוב. אני מבקשת באופן אישי מכל מי שקיבל או יקבל תמונה מהסוג הזה, למחוק אותה מיד. אם עדיין לא מחקתם, עכשיו זה הזמן. בואו נעשה את הבחירה המוסרית, בהיעדר שומר בשער. בואו נשמור על הנשים שלנו, הילדות שלנו, האמהות שלנו והיושרה שלנו. פניה אישית לאישה מהצילום: אני מתארת לעצמי שעוברת עלייך התמודדות לא פשוטה ומזמינה אותך ליצור איתי קשר".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן