איזה שינוי מטורף! לפני ואחרי – ניקי גולדשטין מינוס 18 קילו

נראה שהפרידה שלו מאשתו שירלי עשתה לו רק טוב אחרת איך תסבירו את הירידה המפתיעה במשקל של ניקי גולדשטיין?

ניקי גולדשטיין הציג לאחרונה גזרה חדשה ורזה במיוחד. בסיור שערכו אזרחים ברחוב הם ראו מישהו שנראה בדיוק כמו ניקי, מסתובב יחד עם בנו. הם לרגע לא הבינו אם הם באמת מסתכלים על גולדשטיין או על כפיל. התשובה היא ברורה, מדובר בניקי אשר הציג מהפך במשקל ולאחר מכן סיפר כי הוריד כבר 18 קילוגרמים. הוא נראה נהדר.

הסיפור הזה מגיע ממש כמה ימים אחרי שדיווחנו כי התעשייה עומדת בפני עוד גירושים, הפעם אלו של ניקי גולדשטיין ואישתו שירלי שהחליטו להודיע לעולם כולו כי הם נפרדים אחרי 15 שנים של זוגיות די יציבה. השחקן המפורסם העלה פוסט לעמוד האישי שלו בו הוא מסביר לעוקבים שלו על הפרידה: "כמעט שנה שעולם שלם עצר מלכת ונקלע למשבר הקורונה שהוליד בכל בית מציאות חדשה והציף בין היתר חששות, ספקות, רצונות, אי וודאות וחלומות ובמילים אחרות 'כל אחד והקורונה שלו'".

עוד הוסיף: "כך מצאנו את עצמנו שירלי ואני, מתמודדים גם בביתנו שלנו עם משבר פרטי משלנו. 15 שנים של ביחד, של אהבה וחברות אמת שהולידה והביאה לעולם גם את שני ילדנו והאוצרות של חיינו גיא ואור אריה". נראה שהפרידה שלו מאשתו שירלי עשתה לו רק טוב אחרת איך תסבירו את הירידה המפתיעה במשקל של ניקי גולדשטיין?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן