דרמה מאחורי הקלעים ב"אהבה חדשה": נעה כסיף גרמה לפרידה של נועה יונני ועומר מעולם

דרמה גדולה התחוללה מאחורי הקלעים של "אהבה חדשה" בין המשתתפות נועה יונני, נעה כסיף ועומר מועלם, בן זוגה של יונני.

שבוע שעבר הסתיימה העונה של ״אהבה חדשה״ עם שלושה זוגות חדשות חדשים אבל הדרמה האמיתית היתה מאחורי הקלעים בין המשתתפות נועה יונני, נעה כסיף ועומר מועלם, בן זוגה של יונני. שעל פי מקורבים נודע כי לאחר הצילומים יונני ועומר נפרד כפי שפרסמנו לראשונה כאן בפורטל עומרי חיון. על-פי מקורב לה, הפרידה התקיימה שבוע לאחר סוף הצילומים והפרידה הזאת היתה, בין היתר, בגלל חברתה של יונני לתוכנית, נועה כסיף.

המקורב לסיפור המעניין דיווח: ״נוצר קשר בין נועה כסיף לעומר שהביא לפרידה בין יונני לעומר אבל אחרי זמן קצר כסיף יצאה מהתמונה״. יש לציין כי יונני וכסיף היו חברות טובות בזמן הצילומים, מה שבא לידי ביטוי גם על המסך. בעקבות המקרה הזה, יונני וכסיף ניתקו את היחסים והשלימו רק לקראת עליית התוכנית למסך.

ומה לגבי מצב הזוגות היום? מלבד רונה נאמן ויותם ברנר, כל הזוגות באהבה חדשה שבחרו להמשיך יחד, נפרדו שבועות ספורים אחרי סיום הצילומים. כך אנחנו חשפנו לראשונה כאן בפורטל עומרי חיון. נועה יונני ועומר מועלם ורוני נדלר וערן אמרג׳י לא החזיקו מעמד אחרי שהמצלמות כבו וכל אחד המשיך לדרכו. נזכיר גם כי המשתתפת נעה כסיף פרשה לקראת סוף הצילומים. אגב, הצילומים הסתיימו לפני חצי שנה והסטטוס של הזוגות נחשף לראשונה אצלנו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן