המופע של ג'קי אזולאי נמשך! עכשיו היא פותחת הכל על בעלה לשעבר

בהמשך לריבים והראיונות שפורסמו בתקשורת, נחשף קטע נוסף מהריבים בין ג'קי לבעלה: "זה שאני על הספה לא אומר שאתה הבאת את הכסף".

צפו: מול המצלמות הם התווכחו על השאלה "מי מפרנס יותר?". ג'קי פתחה את הפה על בעלה ששאל אותה אם דוגמה לציבור זה לראות אשה יושבת בפיג'מה על ספה: "נשמה זה שאני על הספה לא אומר שאתה הבאת את הכסף. אכפת לך רק מהטפל ולא מהעיקר, לא אכפת לך שאשתך דיברה מכאב, מה קרה לה? מה כאב לה?".

היא המשיכה: "העונה שלי התחילה כאשר שילמתי שכירות ועד וקניתי אוכל לאכול, לא כאשר המצלמה נדלקה. הבנת את זה? לספר את החרא שלי לכל העולם, עם כל העבודה שלך אתה לא מצליח לפרנס אותי. בגדי העבודה שלך לא אומרים שאתה עובד ואני לא. זה שאהי יושבת כמו נסיכה לא אומר שאתה עובד יותר קשה ממני, אתה אלוף בלשחק ואני לא".

כזכור, ההתקפות על ג'קי אזולאי החלו בעקבות הריאיון החושפני שלה ושל האקס בערוץ 13 ביום שישי האחרון, שהוביל למתקפה של גולשים על ג'קי. הגולשים זעמו על הדיבור של ג'קי בקטע ואחת מהן כתבה: "כל דבר מזכירים כסף עצוב שבזוגיות הם לא מסתכלים על הכבוד שצריך לתת אחד לשנייה ומדברים כל הזמן על מי עובד יותר קשה ומי מביא יותר משכורת שלא נדבר על ההשפלות שיש שם חבל שמדינה שלמה צריכה לראות את כל הכביסה המלוכלכת שלהם".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן