פרסום ראשון: מאץ – הבעל של אדל בספלוב לא רק מקלל הוא גם בוגד בה

משבר ביחסים בין אדל לבעלה מאץ בעקבות הסערה שנוצרה אחרי הסרטון שבו הוא נראה מקלל אותה.

אנחנו חושפים לראשונה שמקורבים מספרים כי מאץ בוגד באדל מאחורי הגב, על פי המקורבים היא יודעת וסולחת לו. עוד מדווחים על ריבים וצעקות בין השניים בתקופה האחרונה כך נודע באופן בלעדי לעומרי חיון. המשבר ביחסים בין אדל לבעלה מאץ נוצר בעקבות הסערה שבאה אחרי הסרטון שבו הוא נראה מקלל אותה.

"אמא שלך זונה" אמר מאץ לביתו הקטנה ואף פרסם את הוידאו האלים הזה. לנו נודע כי מאץ הבעל של אדל בספלוב בוגד בה.  בסרטון שנעשה בהומור, עבד אמר לבתו המשותפת עם בספלוב, שייה: "את רוצה שאני אשים לך צ'ה צ'ה?". בתו ענתה לו 'כן' ברוסית והוא בתגובה אמר לה: "אמא שלך זונה עוד פעם אחת תעני לו 'דה' במקום 'כן'.

עבד החליט להגיב על הסרטון וכתב: "קצת פרופורציות לא יזיקו לאף אחד! יש לנו מיליון מובטלים במדינה, מעל ל-3 אלף אנשים שמתו מקורונה. נראה לי קצת יותר חשוב להתעסק בדברים החשובים ולא במה שמאץ אמר ברגע של צחוק! פשוט תמצאו דרכים טובות יותר להעביר ת'שעמום. אשמח לעזור לכם למצוא עמותה טובה להתנדב אליה. ים של אהבה ונשיקות".

אדל כתבה ברשתות החברתיות: "יש לי את הבעל המושלם ואת האבא לילדה הכי מושלם בעולם. מאחלת לכולם שיהיה להם את מה שיש לי בבית. למדתי שתמיד יהיה לאנשים מה להגיד לטוב ולרע ואלה החיים שבחרנו. מאחלת לכולם רבע מהשמחת חיים שיש לנו ואהבה שלנו למרות התקופה הקשה שכולנו עוברים בשם הקורונה. רק בריאות".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן