פייק ניוז של מאקו? ירון אילן לא נפטר

פוסט של האקרים רץ ברשת והתפרסם בקבוצות ב"פייסבוק" ומבשר כי ירון אילן נפטר – זאת לא הפעם הראשונה כאמור ומדובר בפייק ניוז לחלוטין.

שוב שמועות שקריות על מוות של מפורסם, הפעם על כך שירון אילן המגיש מצא את מותו בביתו הפרטי. פוסט של האקרים רץ ברשת והתפרסם בקבוצות ב"פייסבוק" ומבשר כי ירון אילן נפטר. כל זה קורה בדיוק כאשר משרד הבריאות מדווח על התפרצות נוספת של הקורונה בישראל. האקרים מחו"ל ניסו להביא לכניסות של גולשים ישראלים ללינק זדוני על מנת לפרוץ למחשבים. הפוסט עצמו פורסם על עמוד הפייסבוק הרשמי של אתר "מאקו" ובגלל זה קיבל חשיפה גדולה.

זאת לא הפעם הראשונה כאמור ומדובר בפייק ניוז לחלוטין. חשוב לציין כי מדובר שוב פעם באתרים ערביים אשר מפיצים פוסטים שקריים כאשר הם מדווחים על מוות שלא היה, זאת לאחר שירון אילן הפך למוקד של השבוע עקב החתנוה שלו. זאת לא הפעם הראשונה שדיווחים כאלו עולים לפייסבוק ומקורם מעבר לים אבל בקרבתו של ירון אילן לא מתרגשים לעת עתה.

ירון אילן הוא לא הראשון שנופל קורבן להודעות האלו. מי שעומד מאחורי הפרסומים החדשים עליו זהו האקר שגם עמד מאחורי הפצת הסרטונים האינטימיים של איתי לוי, לכאורה. חשוב להוסיף כי מרבית מתקפות הסייבר בעולם אינן מוחשיות, ולקורבן כמעט ואין יכולת להבחין בה. בכל אופן לירון אילן שלום ונראה על פי הרשתות הפרטיות שלו שהכל תקין עכשיו. רק בריאות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן