מיכל אמדורסקי שוב פעם נפרדת! לא תאמינו ממי!

מיכל אמדורסקי נפרדה מסוכנה ומנהלה האישי רוברטו בן שושן, איתו היא כבר שנתיים – היא עוברת להיות מיוצגת אצל צמד הסוכנים שי בכר ורועי מור.

אחרי תקופה נאה של קשר טוב וחברי החליטה מיכל אמדורסקי להיפרד מסוכנה ומנהלה האישי רוברטו בן שושן, איתו היא כבר שנתיים – היא עוברת להיות מיוצגת אצל צמד הסוכנים שי בכר ורועי מור. כזכור מיכל אמדורסקי במערכת יחסים עם ג׳פרי ישי, כדורגלן בני יהודה לשעבר, להם ילדה משותפת יחד, אשר נולדה ב-2015 ואילו הגרוש של הרקדנית והמוסיקאית המיתולוגית הוא הזמר אסף אמדורסקי בן ה-49, ולשניים שתי בנות.

הגירושים שלהם ארעו לפני למעלה מעשור ועכשיו מיכל עוברת פרידה נוספת, הפעם ממנהלה האישי. מיכל חגגה יום הולדת 45 באפריל האחרון, אך נדמה שדמותה לא השתנתה בשני העשורים האחרונים בעין הציבור. היא רוקדת, שרה ומשחקת, השתתפה בעשרות הצגות ומחזות זמר, כיכבה בפריים טיים כשופטת וכמנחה ונראית בדיוק כמו שהכרנו אותה בגיל 20.

אמדורסקי נשארה בול אותו דבר בנושא אחד, היא לא מפחדת להגיד את האמת בפנים, גם כשזה כואב. "האמת קשה מנשוא, קשה לשמוע אותה ואצלי הכל בפנים. אני לא יכולה אחרת, אני לא בנויה לזה. עד היום הטקסטים שלי לא הכי נעימים או בנאליים או מטאפוריים כמו שעושים פה בדרך כלל. הם דוך לפנים ואולי בגלל זה. אני חושבת שהתבגרתי, אני כבר לא בת 20 ואנשים קימפרסו אותי לשם. די, שחררו. אז עשיתי שטויות כשהייתי בת 20, הכל טוב. גם הילדות שלי עושות שטויות, זה בלתי נמנע". אמרה לאחרונה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן