הבלאגן נמשך: ג'ניפר סנוקל עברה תאונת דרכים

המעושרת בת ה-45 נסעה במונית אשר באמצעותה נסעה. היא נקלעה עימה לתאונת דרכים, שזעזעה אותה לגמרי. מה יהיה?

ג'ניפר סנוקל הייתה אמורה להגיע לקליניקה של ד"ר לוי, על מנת לעבור בדיקה של השתלים שבגופה. בדרך לסביון, המונית שבאמצעותה נסעה נקלעה לתאונת דרכים. עם זאת, הכל טוב עם ג'ניפר כי מלבד בהלה והתרגשות שלא לצורך או פספוס התור במרפאה, היא נותרה בריאה ושלמה. סנוקל סירבה להגיב לפרטים שפורסמו אבל אין ספק כי לא קלים הם חייה בתקופה האחרונה.

סנוקל אשר זכתה לפרסום בישראל בזכות ההשתתפות בתכנית "מעושרות", ירדה מנכסיה ועזבה את משפחתה לטובת חיים באמריקה, רק כדי לשוב משם ארצה כדי "להחזיר את חובותיה" ולשתף במה שקרה איתה. אגב, אם חשבתם שהפיאסקו בין צמד המעושרות ניקול ראידמן וג'ניפר סנוקל נגמר, תחשבו שוב כי נראה ששני הצדדים לא ממש רגועים.

כזכור, סנוקל התראיינה לתכניתו של חיים אתגר, "חשיפה", בה סיפרה על המצב הקשה שלה ועל הסיבות לבריחתה מהארץ, כך שבין שלל הנושאים שעלו בריאיון, סיפרה המעושרת כי בעבר פנתה לחברתה לתכנית, ראידמן, בבקשה שתעזור לה כלכלית אך במקום עזרה, חסמה אותה ראידמן. רגע לאחר שידור התכנית, החליטה ראידמן לענות לסנוקל וכתבה בעמוד האינסטגרם שלה כי הכל שקרים וכי ג'ניפר מעולם לא פנתה אליה ולא ביקשה שום דבר.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן